زاکانی

زاکانی گفت: دولت سیزدهم از باندبازی، فامیل‌بازی و رفیق‌بازی پیروی نمی‌کند و این دولت با تکیه بر شایسته‌سالاری سرآغاز تحولی عظیم در کشور است.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی ‌در اجتماع حامیان گیلانیِ آیت‌الله رئیسی در رشت پیروزی آیت‌الله رئیسی را هدیه امام رضا(ع) به ملت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: انتخاب شایسته فرزند امتحان شده انقلاب را به مردم حماسه‌ آفرین گیلان تبریک می‌گویم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز با حضور یک رئیس‌ جمهور انقلابی و مکتبی فرصتی دست داد تا پرونده سلطنت بسته شود خاطرنشان کرد: امروز با این انتخاب شایسته ملت ایران اسلامی فصل جدیدی از انقلاب گشوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران و انقلاب اسلامی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شده است عنوان کرد: انتخاب اصلح ملت ایران به انقلاب اسلامی فرصتی داد تا به‌ وسیله جوانان خود که مایه فخر این نظام هستند بتواند با تحولی عظیم بر مشکلات موجود غلبه کند.

زاکانی تصریح کرد: دولت سیزدهم یک تفاوت اساسی با دیگر دولت‌ها دارد که در دولت سیزدهم از باندبازی، رفیق‌بازی و فامیل‌بازی خبری نیست و دولت سیزدهم با تکیه بر شایسته‌سالاری سرآغاز تحولی جدی و عظیم در کشور می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری خالطانه به مردم را از تکالیف بر شمرده دولت سیزدهم خواند و ابراز داشت: دولت سیزدهم در نظر دارد تا بعد از سال‌ها، تفکر اشرافیِ بر گرفته از طاغوت را در هم بشکند و مایع افتخار خود می‌داند که برای ملت و در خدمت ملت باشد.

زاکانی خاطرنشان کرد: دوره خودبرتربینی و خودبزرگ‌بینی مسئولان و عدم پاسخگویی آن‌ها به ملت تمام شده است لذا افقی پیش روی ملت گشوده شده تا راستگویان و شایستگان قدرت را در دست بگیرند و خدمتگذار ملت ایران و انقلاب اسلامی باشند.

وی بسیاری از مشکلات به وجود آمده برای ملت ایران را از بی‌مسئولیتی دولت قبل دانست و گفت: کشور ایران ۱.۵ درصد جمعیت دنیا را دارد اما در برخی از موارد ۶ درصد ظرفیت منابع جهان در ایران است و اگر از این منابع دلسوزانه و به نفع ملت استفاده شود مشکلات موجود در ایران برطرف می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال ایرانی است که تجلی‌گر شعار "انقلاب اسلامی" باشد عنوان کرد: ما در آستانه یک گام بلند هستیم و بزرگترین رسالت ما ساختن ایران اسلامی است و باید در رسیدن به این رسالت بزرگ تمام توان خود را به کار گیریم.

زاکانی با اشاره به اینکه امروز به دست ظلم ستیز مردم ایران در واقع یک شخص استیضاح نشده بلکه یک جریان بزرگ استیضاح شده است افزود: ایران اسلامی متعلق به همه مردم و شایستگان است و مختص به یک عدّه خاص نیست و در این میان تفکر انقلابی میزان است.

 وی با اشاره به اینکه ملت ایران انقلاب کردند تا بتوانند آزادانه در مقابل ظلم ایستادگی کنند گفت: آزادی مردم در نظارت بر مسئولان و پاسخگویی درست مسئولان در مقابل مردم امری است که سال‌ها به فراموشی سپرده شده است و دولت سیزدهم این نوید را به ملت ایران می‌دهد که می‌توانند در صورت دیدن بی مسئولیتی آزادانه بیان کنند و به دنبال عدالت باشند.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار ملت ما در ابتدا انقلاب "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" بود افزود: هر چند در عرصه سیاست مستقل هستیم اما در عرصه اقتصاد و فرهنگ هنوز وابسته‌ایم به طوری که دولت‌های قبل طی سال‌های مختلف با بی‌تدبیری‌های خود زمینه تهدید استقلال سیاسی ایران را به وجود آوردند.

 زاکانی تصریح کرد: با یاری شهدا ملت ایران راه خود را انتخاب کرد و به فضل الهی و با تکیه کردن بر دین و استفاده از افراد لایق در پرتو ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی آغاز تحولی اساسی در کشور را شاهد خواهیم بود که این تحولات بسیاری از مشکلات را از سر راه ملت ایران می‌دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • دانشجو IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    10 1
    ان شالله
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      1 1
      یکی به این پلیس بد بگه تو اصلا چکاره ای؟
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 3
    آقای زاکانی عزیز محبوب جبهه انقلاب. سرمایه‌ای بی‌نظیر برای جبهه انقلاب. خدا ایشون رو برای خدمت به اسلام و انقلاب حفظ کنه. خدا اجر شهدا رو به ایشون بده.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 5
    بدون داشتن رای بخاطر کنار کشیدن حالا سهم خواهی میکنه
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      2 4
      بوی سوزش میاد از این سوزش بمیرید
    • ES ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      4 2
      سهم خواهی چیه دوست گرامی. اگه سهم میخواست که با دزدان گردن کلفت دست به یقه نمیشد.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    به نتیجه رفتار های فاسد اداری که مردم را بجان هم می اندازند بایستی رفت - منابع طبیعی - ثبت - جهاد - کشاورزی در یکی از شهرستانهای کشور بخش 5 شهرستان رزن استان همدان - پلاکهای- 199- 200 - 201- 202 - 203 - 204 10 هزار نفر جمعیت را سالها است بجان هم انداخته اند وسیله ارتزاق حرامشان تلکه گیری ریز ودرشت محلی دولتی هابوده و استمرار دارد
  • قربانعلی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 0
    اقای زاکانی هروقت تونستید کل منطقه لواسان رو از وزیر وزرا و دولتی ها و مولتی میلیاردرها پس گرفته و اونجا رو در دسترس عموم مردم قرار بدید و حداقل ده یا بیست تا از مفسدین اقتصادی رو اعدام کنید شاید!اونم شاید! مردم یه کمی احساس امیدواری به اینده بکنند وگرنه دولت و سیستم بدجوری اعتماد مردم رو نابود کردند که به این راحتی درست شدنی نیست.
    • ES ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      4 0
      ان شالله چنین انتظاراتی هم براورده خواهد شد.
  • VN ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 2
    تانک انقلاب
  • علی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    خدا رو شکر ک پس از سوم خرداد سالروز آزادسازی خونین شهر؛ یکبار دیگر لطف خفیه الهی شامل حال ملت غیور و فهیم ایران شد و در 28 خرداد انقلابی رو ک با خون شهیدان ب ثمر نشسته رو از چنگ لیبرالهای حیله گر غرب ذلیل نجات دادن! انشاءاله با لطف خدا بر جنگ نرم و رسانه ای مخالفین و معاندین داخلی و خارجی پیروز خواهیم شد....
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 1
    آقای زاکانی ای معرفت نجومی خواهش می کنم مواظب نفوذ در دولت دکتر رییسی باش اگر نفوذی ها رخنه کنند دکتر را زمین می زنند از همین الان زمزمه هایی مبنی بر استمرار فعالیت نمکی به عنوان وزیر بهداشت دولت آینده وجود دارد نمکی نفوذی سازمان بهداشت جهانی است نگاه کنید چه کسانی اطراف او هستند محرز و علیمردانی که شاگردان فائوچی هستند و احیانا دارای تابعیت آمریکا جهانپور از وابستگان فتنه ۸۸ ملک زاده که نسخه بسیار زشت برای چاقها و لاغرها پیچید و بعدا در اعتراض به طب سنتی استعفا داد مواظب نمکی و یارانش باشید
  • ES ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.
  • ES ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 0
    آقای زاکانی مردی انقلابی و پاک هست. خدا ایشان را برای این انقلاب نگه دارد
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 4
    تو بت شکنی زاکانی ! خدا کند رئیسی خود را بخاطر تو خراب نکند
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 1
    حرف مفت که کنتور نمیندازه وگرنه خیلیا ورشکست میشدن
  • GB ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    انشاالله که زرسالاران بذارن
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    شب دراز است... از لیست بندیا معلومه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس