کد خبر 1236957
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
مرغ نمایه

سردار القاصی مهر از کشف بیش از ۷ تن مرغ زنده قاچاق و دستگیری یک فرد سودجو خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مرغ زنده به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع توسط یکی از مرغداران در حاشیه شهر ایلام، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی، موفق به شناسایی این فرد سودجو و محل مرغداری وی شدند.

بیشتر بخوانید:

مرغ‌ ها رهگیری می شوند

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و بازدید از محل، مقدار ۷ تن و ۲۰۰ کیلو گرم مرغ زنده به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

او تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با مجرمان اقتصادی و دلالان و سودجویان بیش از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از اقدام غیر قانونی و توزیع مرغ خارج از شبکه توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مدافعان امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    ببخشید ..الان این مرغان کجا هستند
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    درود
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    1 0
    یعنی هیچ جور دیگه این مملکت به گند کشیده نمیشد مگر حسن روحانی رییس جمهور میشد . جناب پلیس کشور مجبورید بدوید دنبال مرغ دزد بگردید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس