اتوبوس

سردار حاجیان از صدور دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد رسیدگی به علل و عوامل دو حادثه رانندگی در استان‌های آذربایجان غربی و یزد خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا ضمن اشاره به دو تصادف اخیر در استان‌های آذربایجان غربی و یزد که منجر به جان باختن دو نفر از خبرنگاران حوزه محیط زیست در نقده و تعدادی از هموطنان عزیز در محور شهرستان تفت شد، اظهار کرد: سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی دستور رسیدگی ویژه به رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص ابعاد فنی دو حادثه مذکور را صادر کرده و تأکید کردند هرچه سریعتر هر دو مورد توسط یک تیم ویژه و فنی بررسی شوند و تحقیقات لازم در این زمینه را انجام و گزارش خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

علت حادثه اتوبوس خبرنگاران چه وقت اعلام می‌شود؟

سخنگوی ناجا در ادامه ضمن تسلیت به خانواده محترم جان باختگان هر دو حادثه رانندگی و آرزوی صبر جزیل برای آنان و همچنین سلامتی و تندرستی برای مجروحان و مصدومان این حوادث گفت: به دستور فرمانده نیروی انتظامی نتایج تحقیقات و بررسی‌ها پیرامون هر دو حادثه توسط تیم کارشناسی ویژه پلیس راهور کشور در اسرع وقت تهیه و به اطلاعشان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

تسلیت رئیسی برای سانحه اتوبوس حامل سربازان

وی در پایان مجددا ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان هر دو تصادف برای آنان غفران و علو درجات را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    جالبه همه دستور بررسی دادن خخخ
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    ارومیه خودش خبرنگار نداشت از تهران یه اتوبوس خبرنگار فرستادند؟؟؟ خوبه ایسنا تو کل شهرهای کشور خبرنگار داره که براش خبر مخابره می کنند قضیه اعزام اینهمه خبرنگار به ارومیه را باید از مسئولین ایسنا جویا شد خصوصا که اتوبوس فرسوده هم برایشان کرایه کرده اند !!!!! بروید سراغ سران خبرگزاری ایسنا که چه برنامه ای پشت پرده داشته اند !!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس