کد خبر 1236989
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
ماری جوانا نمایه مواد مخدر نمایه

شانه ساز گفت: گلوریا به عنوان مکمل لاغری تقلبی حاوی ماده مخدر شیشه و اعتیادآور است.

به گزارش مشرق، محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو درباره فروش مکمل لاغری گلوریا که حاوی شیشه ایت، اظهار کرد: ما همواره از مردم ٢ خواهش داشتیم که سلامت تمام محصولات سلامت محور را از سامانه تی تک استعلام کنند و متاسفانه این موضوع رعایت نمی‌شود و باید توجه داشت که مردم نباید محصولات سلامت محور را از سایت های اینترنتی تهیه کنند و فروش این اقلام در سایت‌ها در همه دنیا آسیب‌های بسیاری ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

قرص لاغری« گلوریا» مخدر از آب در آمد

وی ادامه داد: گلوریا به عنوان مکمل لاغری به صورت گسترده تبلیغ و فروخته شد و بلافاصله وقتی گزارش تقلبی بودن محصول به دست ما رسید نمونه ها را جمع آوری و آزمایش کردیم و دیدیم ترکیبات آمفتامین یا همان شیشه در این مکمل لاغری وجود دارد و موضوع را به مراجع قضایی و انتظامی اعلام کردیم و مورد در حال پیگیری است  و امیدواریم هر چه زودتر سودجویان دستگیر و یا آنها برخورد شود.

شانه ساز با اشاره به روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات سلامت محور بیان کرد: مردم خود باید مراقب باشند و اگر محصول وارداتی برچسب اصالت نداشت بدانند که این محصول به طور حتم تقلبی و قاچاق است و نباید از آن استفاده کنند و اگر محصولی برچسب اصالت داشت باید عدد آن را از طریق شماره ٢٠٠٠٨٨٢٢ استعلام کنند .

شانه ساز بیان کرد: به طور حتم کسانی بوده اند که با مصرف مکمل لاغری گلوریا اعتیاد پیدا کرده باشند چرا که میزان مخدر در این مکمل بالاست و تبلیغات گسترده‌ای برای فروش و اثربخشی بالای این مکمل در فضای مجازی صورت گرفته است اما مورد ثبت شده رسمی تاکنون نداشته‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    ای بابا، عجب!!! ؟؟ آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم، یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم. تا حالا کجا بودی گلوریا.... به خدا رفته بودم سقاخونه دعا کنم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس