کد خبر 1237033
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
هواشناسی نمایه پیش بینی وضع هوا نمایه

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در برخی مناطق کشور از جمله ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش مشرق، کبری رفیعی، کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در چند روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است گفت: در این مدت با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر ، وزش باد و رگبار و رعد وبرق رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: تا روز یکشنبه در برخی نقاط نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و احتمال گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

رفیعی اظهار کرد: امشب و فردا در برخی ساعات وزش باد در خوزستان و ایلام افزایش یافته و خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.

او افزود: در ساعات بعد از ظهر روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل ، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است. بیشترین دمای هوای تهران ۳۷ درجه و کمترین آن ۲۵ درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام برای بخار پز کردن ظرف سولاردمم درددار استیل با چه برنامه و علامتی روی دسنگاه ازش استفاده کنم میشهتوضیح بذید ممنون میشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس