اعلام نتیجه کارشناسی علت حادثه اتوبوس خبرنگاران تا ۴۸ ساعت آینده

مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باخته‌اند، با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش مشرق، این مراسم صبح امروز -جمعه 4 تیرماه- در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا(س) تهران که به نام قطعه نام‌آوران نامگذاری شده است، برگزار شد. بنا بر این گزارش، در این مراسم اهالی رسانه و خانواده های داغدار حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

علت حادثه اتوبوس خبرنگاران چه وقت اعلام می‌شود؟

عصر روز چهارشنبه، ۲ تیر اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    3 0
    چه خبر مهمی در این چند روز‌!!!!!!!
  • میثم IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    5 0
    هرچند جای تأسف دارد که به دلیل بی مبالاتی یک راننده خانواده ای عزادار شود. ولی مگر غیر از اینها کسانی دیگر در همین چند روز بر اثر سانحه رانندگی جان ندادند. روزانه ده هانفر از افراد این آب و خاک بر اثرسانحه رانندگی جان می دهند . و کسی نه تسلیت می گوید و نه راننده خاطی را بازداشت می کند و نه از مراسمشان خبری درج می شود. این تبعیض نیست. این بها دادن به سلبریتی ها نیست. پس چیست؟
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      5 1
      سرباز وطن که نقشش خیلی بالاتر از این ها است اینقدر بها داده نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس