فیلم‌های شبکه نمایش در اولین هفته تابستان

شبکه نمایش مثل کنداکتور هر هفته خود که مروری بر آثار یک سینماگر ایرانی و یا خارجی دارد این بار هم به سراغ هنرمند ایرانی رفته که آثارش برای مخاطب آشنا است.

به گزارش مشرق، با آغاز فصل تابستان فیلم‌های ساعت ۱۹ شبکه نمایش به ژانر "خانوادگی" اختصاص پیدا کرده و تا پایان این فصل بخش ثابت جدول پخش شبکه نمایش خواهد بود. بازیگری که این هفته فیلم‌های منتخب او در بخش مرور آثار پخش خواهد شد، "سید جواد هاشمی" است.

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش که از شنبه ۵ تا ۱۱ تیر پخش خواهند شد: "مشکلات یک مرد محترم"، "خط ساغر"، "یک نفر دیگر"، "جایی در دوردست"، "پیشنهاد"، "یک گوشه دنج" و "فاصله" هستند.

ساعت ۱۹:  

فیلم‌های منتخب خانوادگی، در طول تابستان ساعت ۱۹ هر روز از شبکه نمایش پخش می‌شوند. فیلم‌های منتخبی که این هفته جهت پخش در نظر گرفته شده است: "کریستوفر رابین"، "اسب بالدار"، "سرنوشت شگفت‌انگیز امیلی پولان"( برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی)،" بچه شهری‌ها"، "ماهی استثنایی"، "دیگه چه خبر"، "جومانجی: به جنگل خوش آمدید" هستند.

ساعت ۲۱:

سیدجواد هاشمی که با فیلم افق برای نخستین بار چهره شد و در بسیاری از فیلم‌های دفاع مقدس حضور داشت، میهمان این هفته شبکه نمایش در بخش مرور آثار است. فیلم‌های این بخش، این هفته به ترتیب بدین صورت است: "آهوی پیشونی سفید ۳"، "حماسه مجنون"، "آخرین شناسایی"، "افق"، "معراجی‌ها"، "پرواز در شب" و "اخراجی‌ها ۲". 

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم‌های جذاب و فیلم جدید این شبکه را شامل می‌شود این هفته از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود: "سه شمشیرزن"،" برای گریس"، "محافظ یک آدمکش"، "چیزی برای از دست دادن نیست"، "نشانه"، "بالن" و فیلم جدید شبکه نمایش به نام "جاده‌ها" که محصول سال ۲۰۱۹ فرانسه و آلمان است.

داستان این فیلم که برای نخستین بار از سیما و شبکه نمایش پخش می‌شود در مورد پسر نوجوانی است که از مراکش برای یافتن پدرش عزم سفر به فرانسه را می‌کند. در راه با نوجوان سیاه پوستی آشنا می‌شود که او نیز راهی فرانسه است تا برادرش را بیابد.  در این مسیر هر دو به هم کمک می‌کنند تا به هدف برسند.

ساعت ۱ بامداد:  

در بخش منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز فیلم‌های: "ریش قرمز" (ساخته آکیرا کوروساوا)، "آنچه می‌آید"، "پای چپ من"،"آندولن"، "سامورایی شوگان"، "اینک آخرالزمان"(ساخته فرانسیس فورد کاپولا) و "سه پدر خوانده" پخش می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس