کلانتری: خبرنگاران مزخرف می‌گویند/ چرا باید عذرخواهی کنم؟

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص نحوه نشستن خود در دیدار با خبرنگاران و خانواده قربانیان گفت: نحوه نشستن همیشگی من همینطور است.

به گزارش مشرق، عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن رد وقوع هرگونه تخلف از سوی اداره کل استانی این سازمان در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده، اظهار داشت: هر ماشینی که معاینه فنی داشته باشد، بیمه داشته باشد، مجاز است. راننده آن اتوبوس هم مربوط به شرکت اروم سیر بوده و پلیس راه نیز برای آن ساعت زده است. اتفاق افتاده و متاسفانه اتفاق بدی هم افتاده.

وی افزود: اگر معاینه فنی نداشت که پلیس راه اجازه رفت و آمد در جاده را به این وسیله نمی‌داد. ماشینی هم بود که حتی زمانی که مسئولین می‌آمدند از این وسیله استفاده می‌شد، چون وی‌آی‌پی بود. اتفاقا راننده آن هم خیلی ماهر بود که در این اتفاق، توانسته بود حدود ۱۲، ۱۳ کیلومتر را در آن پیچ و خم‌ها بیاید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: تقریبا دو دقیقه قبل از این تصادف هم، کمک راننده اعلام می‌کند که همه کمربندهای‌شان را ببندند. چون ماشین ۴۴ نفره بوده و کلا ۲۳ نفر سرنشین آن بوده‌اند. اعلام شده که در کنار پنجره‌ها ننشینند. این که راننده تا چه حد مقصر است را نمی‌دانم. اما توانسته بود که اتوبوس را از جاهای بسیار خطرناک عبور بدهد.

کلانتری افزود: متاسفانه، اتفاق است دیگر، می‌افتد. والا هیچ قصوری نبوده. شما وقتی می‌خواهید ماشینی را اجاره کنید، معاینه فنی و بیمه می‌خواهید.

وی همچنین در ادامه در واکنش به این موضع سازمان راهداری که اعلام کرده بود؛ این وسیله، تحت پوشش هیچ شرکت حمل و نقل مجوزدار بین‌جاده‌ای نبوده، بیان داشت: نخیر! متعلق به شرکت اروم سیر و در اجاره کارخانه سیمان بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به این سوال که چگونه یک ماشین تحت اجاره کارخانه سیمان در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفته، اظهار داشت: ببینید! کارخانجات کمک می‌کنند. این ماشین، استاندارد بوده است. این‌ها از کارخانه سیمان این ماشین را خواسته بودند. چون ماشینی بود که در سفر آقای جهانگیری هم از همین وسیله استفاده شد. راننده هم به منطقه آشنا بود.

کلانتری افزود: حتی موقع رفتن، این خبرنگاران می‌گویند که تندتر حرکت کنیم و راننده می‌گوید که در این جاده‌ها نمی‌شود تندتر از این رفت.

وی در ادامه در پاسخ به واکنش‌ها، نسبت به نحوه نشستن خود در مواجهه با خبرنگاران و خانواده‌های آن‌ها، بیان داشت: شما با خبرنگاران صحبت کنید، شیطنت کردند. بنده، ساعت یک ربع مانده به یک صبح، وقتی این‌ها خسته و کوفته در لابی هتل نشسته و نهار و شام هم نخورده بودند، من آن وقت شب از بیمارستان آمدم. من خودم می‌خواستم به منطقه بروم و وقتی شنیدم تصادف شده، نرفتم.

خبرنگار امتداد به کلانتری متذکر شد که از یک دولتمرد انتظار می‌رود ادب و احترام را در نحوه مواجهه با مردم رعایت کند و انتظار داریم او عذرخواهی کند. اما کلانتری گفت: با استاندار، رئیس بهداشت و درمان استان، آقای کولیوند(اورژانس) هماهنگ کردیم که بیمارستان آماده باشد. ساعت ۱۲ و نیم، بستری شدن همه بیماران که تمام شد، من به هتل رفتم که سری به این‌ها بزنم. دیدم نه نهار خوردند، نه شام. گفتم که غذا بخورید، بعدا صحبت می‌کنیم. این‌ حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما در می‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟

منبع :امتداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    9 1
    لعنت به باعث و بانی فقر و فلاکت و هلاکت مردم مظلوم ایران
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    7 0
    خدا رو شکر این مسئول دولت روحانی هست ! اگر دولت آقای رئیسی بود الان رسانه های افسادطلب به علاوه ی عنترنشنال و بی بی سی و بقیه ی نوچه هاشون یقه میدریدند !
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    12 0
    مملکت در و پیکر درست و حسابی داشت با اون همه گند و خیانتی که تو محیط زیست بالا اوردی باید از یه درخت اویزونت می کردن تا غذای شغال و کرم و مار و مور بشی. # پررو نجومی
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    8 0
    چه انتظاری دارید برای عذرخواهی این بشر حتی متوجه کار نادرست خودش هم نیست یعنی آی کیو و کسانی که آداب و معاشرت بهش یاد دادند سطح پایینه .
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    7 0
    اگر کشور قانون داشت این شخص و فرمانده نیروی انتظامی باید محاکمه صحرایی می شدند
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    13 0
    بهت یاد ندادند جلو یک خانم مینشینی باید لنگهات رو ببندی؟
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 5
    خبرنگاران مزخرف می گویند.
  • تک سوار DE ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    2 3
    دراین یک مورد باهاش موافقم. خبرنگارها تمامیت خواه و بی هنرند.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    5 1
    برو به دَرَک
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    6 0
    جناب آقای کلانتری! خبرنگاران دارن به قول شما مزخرف میگن ولی نحوه نشستن شما آنهم مقابل خانمها و آنهم در شرایط عزاداری بسیار زننده و دور از شأن یک مرد محترمه!
    • مهدی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      7 0
      یعنی اگر خدایی نکرده یکی از عزیزانت بمیره و بیان برای عرض تسلیت، همینطوری جلوی مهمونات میشینی؟؟؟ خب خیلی بیشعوری
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    6 0
    عذرخواهی بخوره تو سرت! حداقل طلبکار نباش!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 6
    دست بردارید از این شیطنت رسانه ای، لطفا صادق باشید ، چرا او را یک احمق نشان می دهید. امین باشید
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    5 0
    متأسفانه عادتش اینجوریه و همش رو کمرش میشینه و ظاهراً تا حالا کسی بهش نگفته که این نحوه نشستن در مقابل دیگران دور از ادبه!
  • مهدی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    6 0
    اونجا که گفته: نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. یکی نیست بهش بگه خب آدم حسابی یک عمر اشتباه نشستی، یعنی یکی نبوده تو این همه مدت عمرت بهت یکبار تذکر بده تو با این حرفت خانوادت رو هم زیر سوال بردی. کسی نگفته بهت جلوی مهمان درست بشین؟؟؟؟
  • ۸۰۵۶ IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    6 0
    کلا مسلمان مومن نجیب است اما یهودی گستاخ و بی ادب
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      1 0
      زدی تو خال
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    راست میگه، چقد خبر نگار ها ومردم فکرشان انحراف دارد، این آقا اصالتش غربیه چرا که تو غرب ای طور نشستن ها عاديه. در ضمن رسانه ها یک جعبه دستمال کاغذی می گذاشتید جلوش، مثلا اشک تمساح می ریخت با دستمال پاک می کرد. بهتر هم بود به بدبخت پیله نمی کردید
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    2 0
    منم نگاه میکنم خجالت میکشم... چی تو مغز این موجودات میگزره
  • علی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    2 0
    عذر خواهی کند از شکمی که پرورانده کم میشه.بی تربیت.البته بیشتر اصلاح طلبا بی تربیت وفاقد شخصیت درست اجتماعی هستن
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    اگر بچه خودت هم بی شرف بی غیرت این حرف میزدی تو چی می فهمی از داغ مادری که قرار بود دخترش راهی خانه بخت کنه حالا راهی خانه ابدیت شده مادری که چشمش به لباس عروسی دخترش میخوره داغش تازه میشه
  • افشین IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    شماها چه توقعاتی دارید. اینها از تفکر افساد و اسهال طلبان هستند که میگویند خودت بمال. آنوقت توقع عذر خواهی دارید؟ اینا هشت سال زندگی یک ملت رو علاف یک توافق نامه ای کردند که طرف مقابل تف هم کف دستشان نگذاشت و تازه طلبکار همه هستند بعد از این جماعت فتنه گر وزه توقع عذر خواهی داريد؟؟؟ خبرنگارها رو کتک نزده باید تشکر هم بکنند. البته نشستنش رو راست میگه یک عمر همینجوری وا انداخته و نشسته و دیگه براش سخته لنگاشو جمع کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس