کد خبر 1238043
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

در این پست قصد داریم به معرفی سه سریالی بپردازیم که قرار است بزودی وارد بازار شبکه نمایش خانگی شوند. در این مقاله به معرفی کامل آثار از جمله عوامل، خلاصه داستان ها، منبع دانلود و پوستر های این مجموعه ها بپردازیم و آنها را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم، با ما همراه باشید.

شماره ۱ - سریال تاریخی جیران :

مجموعه جیران که به کارگردانی آقای حسن فتحی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه می باشد زندگی شاهانه ناصرالدین شاه را به تصویر می کشد. داستان سریال درمورد زنی به نام جیران است که یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه می باشد که طی ماجراهایی شاه به علاقه مند و عاشق وی می شود. شما عزیزان سریال دانلود سریال جیران میتوانید به سایت آپ تی وی مراجعه کنید.

معرفی سریال جیران، میدان سرخ، قبله عالم

درخلاصه داستان این سریال این گونه آمده است که :

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

بازیگران و نقش آن ها در سریال :

۱- بهرام رادان در نقش ناصر الدین شاه

۲- پریناز ایزدیار در نقش جیران

۳- مریلا زارعی در نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه)

۴- امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری (صدراعظم)

۵- غزل شاکری در نقش عزت الدوله (خواهر شاه)

۶- سمیرا حسن پور در نقش گلین خانم (همسر اول شاه)

۷- کتانه افشاری نژاد در نقش همسر محمد شاه

۸- امیر حسین فتحی در نقش سیاوش

۹- مهدی پاکدل در نقش سلمان

۱۰- ستاره پسیانی در نقش نقره

شماره ۲ سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی :

انتخاب شماره دو ما مجموعه قبله عالم به کارگردانی و نویسندگی حامد محمدی می باشد. مدت ها بود که در سینمای ایران از زندگی شاهان قاجاری فیلم یا سریالی ساخته نشده بود اما امسال بصورت عجیبی قرار است ۲ سریال از زندگی شاه قاجار (ناصرالدین شاه) وارد بازار شبکه نمایش خانگی شود.

اولین سریال که جیران نام داشت درمورد یکی از زنان ناصرالدین شاه بود اما سریال قبله عالم درمورد ماجرایی برای ناصرالدین شاه است که به دنبال اکسیر جوانی میگردد و داستان سریال روی ماجراهای این موضوع می چرخد. تهیه کنندگی این مجموعه را آقای منوچهر محمدی بر عهده دارد و قرار است در قالب ۱ فصل ۱۶ قسمتی وارد بازار شود و شما می توانید برای دانلود سریال قبله عالم بزودی اقدام کنید.

معرفی سریال جیران، میدان سرخ، قبله عالم

بازیگران و نقش آنها در سریال :

۱- هادی کاظمی در نقش صدراعظم

۲- شقایق دهقان در نقش مهدعلیا

۳- اردشیر رستمی در نقش خشایار

۴- پژمان بازغی در نقش میرزا رضا کرمانی (قاتل ناصرالدین شاه)

۵- سوگل خلیق در نقش انیش الدوله (سوگلی شاه)

و بازیگرانی چون فرزاد فرزین، سام درخشانی مارین وین هولک و حامد کمیلی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

شماره ۳ سریال میدان سرخ با بازی بهرام افشاری :

در آخرین معرفی امروزمون میپردازیم به ساخته جدید آقای ابرهیم ابراهیمیان مجموعه ای که قرار است با ژانر اکشن جنایی به بازار عرضه شود. تهیه کنندگی  میدان سرخ بر عهده آقای جواد نوروزبیگی و نویسندگی آن را سارا سلطانی و علی مسعودی نیا انجام داده اند. در این مجموعه بازیگران زیادی به ایفای نق پرداخته اند که در پاراگراف پایید بصورت کلی به معرفی و نقش آنها در سریال می پردازیم و تریلر رسمی سریال را در آخرین همین مطلب در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

معرفی سریال جیران، میدان سرخ، قبله عالم

بازیگرانی و نقش آنها در سریال :

۱- امیرحسین آرمان در نقش ساعد

۲- کاظم سیاحی در نقش گارو

۳- امید روحانی در نقش دکتر فیض

۴- مسعود کرامتی در نقش کاویان

۵- حمید فرخ نژاد درن قش پاپ

۶- نادر مشایخی در نقش سیف

۷- بهرام افشاری در نقش پیام مکین

۸- مهدی حسینی نژاد در نقش منصور

۹- علی مصفا در نقش تورج مبینی

۱۰- مهتاب کرامتی در نقش اعلا

و بازیگران دیگری همچون آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان، معین محمود زاده، پویان پوینده، بهار هدایت پناه، سارا پوردلجو، شیوا بوعلی و و زهرا سزاوار در این مجموعه بازی کرده اند. شما عزیزان می توانید برای دانلود سریال میدان سرخ به سایت uptvs.com مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس