کد خبر 1239019
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۸

سهامداران شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، مخابرات ایران و کربن ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پخش البرز و بیمه اتکایی ایرانیان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴هزار و ۷۲۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۸هزار و ۵۳۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۱۷۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۴۳۴میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۴۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، مخابرات ایران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ ایران، سایپا شیشه و سیمان سفید نی ریز بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۹۳میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۲۴۹میلیارد تومان در ۳۵۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۹۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پخش البرز و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مبین وان کیش، کشت و دامداری فکا و مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    آقای رئیسی شما را بخدا ما را نجات دهید در بد مخمصه ای گیر افتاده ایم پولمان یک سوم شده است هیچ کس هم بدادمان نمیرسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس