کد خبر 1239172
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
پلیس تروریست‌های لندن!

۱۰ روز از برگزاری انتخابات در ایران می‌گذرد، رسوایی‌های غربی‌ها در این رابطه هنوز ادامه دارد. در تازه‌ترین مورد، جزئیات بیشتری از ضرب و شتم ایرانیان مقیم انگلیس رسانه‌ای شده است.

به گزارش مشرق، ۱۰ روز از برگزاری انتخابات در ایران می‌گذرد، رسوایی‌های غربی‌ها در این رابطه هنوز ادامه دارد. در تازه‌ترین مورد، جزئیات بیشتری از ضرب و شتم ایرانیان مقیم انگلیس رسانه‌ای شده است؛ زد و خورد تروریست‌های لندنی به حدی بوده است که هنوز هم آثار جسمانی و روانی آن پابرجاست. پلیس لندن هم در این ماجرا به مثابه تسهیل‌گر اقدامات تروریستی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها ظاهر شد.

تصاویر و فیلم‌های زننده حمله منافقین و سلطنت‌طلب‌ها به رأی‌دهندگان ایرانی در کشورهای امریکایی و اروپایی با حاشیه‌های زیادی همراه بود. حالا اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهد تبعات این اقدام هماهنگ‌شده، محدود به رأی‌دهندگان ایرانی نبوده است.

پلیس تروریست‌های لندن!

محمدحسین عطایی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با یکی از هموطنان ایرانی در بیرمنگام که در روز انتخابات ریاست‌جمهوری مورد حملات منافقین قرار گرفته بود، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فارس، در این دیدار کاظمی و همسرش (خانواده مورد حمله قرار گرفته) به توصیف اقدامات وحشیانه منافقین پرداختند و گفتند که ده‌ها فرد معترض به انتخابات تجمع کرده بودند و با فحاشی‌های رکیک، عکس و فیلمبرداری از رأی‌دهندگان و تهدید آن‌ها سعی در کاهش مشارکت رأی‌دهندگان داشتند. همچنین با چوب پرچم‌ها به برخی از رأی دهندگان حمله کردند.

انتشار عکس در فضای مجازی برای ترساندن پس از حمله

کاظمی افزود: پس از حملاتی که صورت گرفت، حمله‌کنندگان با انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی از رأی‌دهندگان در شبکه‌های مجازی و فحاشی‌های رکیک، تهدید و واژه‌های تخریبی دیگر سعی در تخریب شخصیت ما و برخی دیگر از رأی‌دهندگان داشتند.

کاظمی افزود: کجا هستند آنانی که در رسانه‌ها حرف از حقوق زنان ایرانی می‌زنند؟ چرا پلیس که وظیفه دارد امنیت مردم را حفظ کند کاری نکرد؟ چرا محل صندوق رأی حراست مناسبی نداشت؟ قبل از حمله با پلیس تماس گرفتم، چرا نیامدند؟ چرا پلیس هنوز با من مصاحبه نکرده؟

کمالی بانوی آسیب‌دیده و همسر کاظمی هم گفت: کنار چشمم در این حمله زخمی شد، و علاوه بر تپش قلب و استرس حتی نسبت به فرستادن فرزندم به مدرسه نگرانی دارم.

پلیس انگلستان به جای تأمین امنیت شرکت‌کنندگان در انتخابات، که از بدیهی‌ترین وظایف پلیس در همه کشورهای دنیا است، عملاً موجب تسهیل اقدامات تروریستی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها علیه ایرانیان شد.

ارتقای حقوق زنان با کتک زدن زنان!

انتخابات ریاست جمهوری در ایران، رسوایی‌های زیادی برای غرب به دنبال داشت. کانادا، یکی از پرمدعاترین کشورهای غربی در زمینه حقوق بشر، حتی اجازه برپایی صندوق رأی انتخابات ایران را در کشورش نداد و جمع کثیری از ایرانی‌ها را از رأی دادن و مشارکت در تعیین سرنوشت، بدیهی‌ترین حق هر بشر، محروم کرد.

حملات هماهنگی در انگلستان و آلمان و سایر کشورهای اروپایی هم به رأی‌دهندگان ایرانی رخ داد. حفاظت بد و در مواردی همراهی پلیس این کشورهای غربی با عملیات تروریستی مقابل سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های ایران، حتی انتقاد رسانه‌های غربی را هم به دنبال داشت.

کتک زدن، فحاشی و انتشار تصاویر رأی‌دهندگان ایرانی در شبکه‌های مجازی از همان اول هم نشان می‌داد که اقدامی از قبل هماهنگ شده و تشکیلاتی است. یکی دو روز بعد از انتخابات ایران عکس‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از عوامل کتک زدن زنان ایرانی در خارج از کشور، با مسیح علی‌نژاد، به اصطلاح فعال حقوق زنان (!) عکس یادگاری دارد.

منبع:روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    34 8
    بیشرف خوک بیا ایران یک برانداز بهت نشون بدم که . بزنه بیرون
    • دیده بان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      اینا مثل.... می مونن که از دور....می کنن. وگرنه غلط میکنن نگاه چپ به جمهوری اسلامی بندازن... .. کردن اینا تو همون خیابونای لندن و زیر دست ارباباشونه...
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    20 8
    عکس‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد یکی از عوامل کتک زدن زنان ایرانی در خارج از کشور، با مسیح علی‌نژاد، به اصطلاح فعال حقوق زنان (!) عکس یادگاری دارد./// اون نره خر ...منافق رو شناسایی کنید.
  • ناشناس IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 4
    لعنت خدا بر منافقان و غربیها که اینهمه دم از حقوق بشر میزنند وکشو عزیز ومردم با عزت ایران را به بهانه حقوق بشر تحریم کرده اند ویکسری خائنان داخلی هم هم این کشورها را در پیش مردم بزک میکنند و بعنوان بهشت معرفی میکنند مرگ بر منافق وطن فروش
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    10 3
    منافق ها که غذا! می خورن ولی کانادا به هیچ عنوان با ما مناسبات سیاسی نداره همونطور که ما قبولش نداریم اونم مارو قبول نداره پس توقع الکی برای برگزاری انتخابات نباید ازش داشته باشید
    • حجت RU ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      3 4
      استاد، حرف قبول داشتن یا قبول نداشتن نیست. حرف سر اینه که چرا وقتی می گن شعار ما آزادی همه جانبه و زندهباد مخالف من، چرا رعایت نمی کنن.چرا دروغ می گن‌. هی می گن ما آزادی بیان داریم پس کو؟
  • ناشناس IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 8
    اينا ازريگى وزم كه مهمتر نيستن،يا بياريدشون ايران يا همونجا ...... كه درس عبرت بشه براى بقيه شون كه ديگه باناموس ايرانى كارى نداشته باشن بيشرفهاى مزدور سعودى
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 7
    نوسنده محترم مشرق نام مقدس و زیبای مسیح را چرا آلوده می کنی نام اون زنک مرتد مهدورالدم مصی علینژاد می باشد نه مسیح علینژاد لطفاً منبعد در نوشتارها یتان آنرا اصلاح فرمایید.
  • مهدی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    7 1
    نتایج شراره های لبخند ظریف و وادادگی شیخ حسن و شرکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس