رسانه پرتغالی: پینتو با کره جنوبی مقابل ستاره ایرانی پورتو در انتخابی جام جهانی 2022+عکس

رسانه پرتغالی به قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و همگروهی ایران با کره جنوبی پرداخته است.

به گزارش مشرق، نشریه «اوجوگو» پرتغال واکنش جالبی به قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ داشت. این رسانه با توجه به حضور مهدی طارمی ستاره پورتو در ترکیب تیم ملی کشورمان از این دریچه به این اتفاق نگاه کرد.

این رسانه پرتغالی نوشت: پائولو بنتو پرتغالی سرمربی تیم ملی کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با ایران همگروه شد تا این مربی با مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در این رقابت ها تقابل داشته باشد.

تیم ملی کشورمان در گروه اول مسابقات با تیم های کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان رقابت می کند.

واکنش جالب رسانه پرتغالی به همگروهی ایران و کره +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عارف IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    29 6
    اسکوچیچ به همراه هاشمیان و باقری خیلی هم بهتر از هر مربی دیگر میتونن تیمو اداره کنن...چیه باز پول بیت المالو میخواین بریزین تو جیب اجنبی؟
  • علی بهادران IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    21 0
    اگرهمان حمایتی که در منامه از تیم شد اکنون هم بشود واعتماد به کریم باقری و هاشمیان و یک تیم عالی بدنسازی داشته وحریفان را انالیز دقیق کنند قول میدهم صعود خواهیم کرد
  • سام IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    بالاخره قرعه کشی هم به ما لبخند زد. اگر اتفاق خاص و غیر منتظره نیافته قطعا ایران و کره جنوبی مستقینا صعود خواهند کرد. خواهشا بچه ها همت کنن و در همان پنج مسابقه اول، بارمان رو ببندیم و نگران دور برگست و اما و اگر نمانیم. و با یک تیم مقتدر و قدرتمند به راحتی و اعصابی آرام به جام جهانی بریم. بخدا مردم کشور لیاقت کمی شادی اینچنینی رو دارن . و ببینند جوانهایشان با بازیهای روان و شاداب حریفان را یکی یکی از پیش رو برمیدارند و چند بازی مانده به آخر صعودمان قطعی شده باشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس