کد خبر 1240100
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
فاصله دقیق دورترین و قدیمی‌ترین کهکشان از زمین محاسبه شد

بسیاری معتقدند هیچ مدرک قطعی مبنی بر وجود بیگانگان وجود ندارد این در حالی است که رئیس ناسا به تازگی گفته است به وجود بیگانگان اعتقاد دارد.

به گزارش مشرق، بیل نلسون، مدیر ناسا به تازگی اعتراف کرد که پس از خواندن نسخه طبقه بندی شده گزارش اطلاعاتی ایالات متحده در مورد مشاهده مکرر اشیای ناشناس پرنده توسط خلبانان نیروی دریایی، اعتقاد دارد که ممکن است ما در کهکشان تنها نباشیم.

نلسون در مصاحبه ای با CNN گفت: "من نسخه طبقه بندی شده گزارش اطلاعاتی را دیده ام. این اساساً می گوید آنچه ما فکر می کردیم درست است، چرا که ما پاسخی برای آنچه خلبانان نیروی دریایی دیده اند نیافتیم. آنها مطمئنند که چیزی را مشاهده کردند، آن را ردیابی و دنبال کردند و دیدند که شیء سریعاً از یک مکان به مکان دیگر منتقل میشود.

اعتراف رئیس ناسا درباره اعتقاد به بیگانگان

وی افزود که این گزارش، دیده شدن بیش از ۱۴۰ مورد بشقاب پرنده را مستند می کند. بنابراین به طور طبیعی، آنچه من از دانشمندان می‌خواهم انجام دهند این است که ببینند از نظر علمی هیچ گونه توضیحی در این باره وجود دارد یا خیر.

گزارش اطلاعات عمومی ایالات متحده در مورد مشاهدات بشقاب پرنده و منشا این وقایع بی نتیجه بود، اما روحیه نلسون پس از خواندن گزارش طبقه بندی شده خوش بینانه بود. او گفته بود: "سه سال پیش من با خلبانان نیروی دریایی صحبت کردم، احساس من این است که به وضوح چیزی در آنجا وجود دارد. ممکن است لزوما یک موجود فرازمینی نباشد، اما اگر این یک فناوری است که برخی از دشمنان ما دارند، پس ما بهتر است نگران باشیم. " نلسون در پاسخ به این سؤال که آیا "دشمنان" ما قادر به ایجاد بشقاب پرنده هایی مانند بیگانگان هستند، گفت: ناسا فکر نمی کند آنها چنین کنند.

اعتراف رئیس ناسا درباره اعتقاد به بیگانگان

تلسکوپ فضایی جیمز وب ممکن است نشانه هایی از زندگی بیگانگان در جهان را نشان دهد. حداقل در آن نقطه مطمئناً نلسون اشتباه نمی کند. هفته گذشته، داده های تلسکوپ های فضایی هابل و اسپیتزر نشان داد که اولین ستاره ها تقریباً ۲۵۰ میلیون تا ۳۵۰ میلیون سال پس از انفجار بزرگ منفجر شده اند.

هنگامی که تلسکوپ فضایی جیمز وب راه اندازی و فعال شود، می‌تواند مرزهای نجوم را بیش از گذشته به انفجار بزرگ نزدیک کند. در یک بازه زمانی که تقریباً در کل عصر جهان سنجیده شده است، بعید به نظر می رسد که هیچ نشانه ای از هوش بیگانه، در هیچ مکان و زمانی پیدا نکنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • صادق زیبا کلام IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    12 2
    وای په با کلاس بشقاب پرنده بیگانگان مذاکره با بیگانگان فرا زمینی ناسا متچرم
    • ت IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      1 16
      فرشته ها به صورت کره هایی مدور و نورانی و اجنه به صورت کره هایی از اتش با سرعت های مختلف در فضا حرکت می کنند. که اشتباها بشقاب پرنده تصور می شود.
    • SE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      4 4
      فرشته و اجنه نیازی به ابزار برای سفر و انتقال ندارند. این به اصطلاح بشقاب پرنده ها هم پروژه های هالیوودی و بعضا ابزارهای جاسوسی خود آمریکا هستند. که باید با این حرفها رد گم کنند.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    22 29
    مقدمه ارتباط با اجنه است. سالها ماسونها کار کردند تا به همینجا برسند.
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      15 7
      دقیقا... سالها کار کردند تا همین مسئله رو تلقین و کم کم به باور برسانند که فرازمینیها، خیلی قدرتمند و وجود دارند... حال آنکه ارتباط با اجنه در دستور کارشون هست و بس. لطفا یه کمی مطالعه کنید، یوفوها، جن گیرها... حالا عقلتون نمیکشه یا خوشتون نمیاد، قطعا دلیلی بر عدم این موضوع نیست.
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      3 1
      به نظر من این مسئولین آمریکایی حتی اگه از نظر علمی هم در سطح بالایی باشن اما احمق های فوق العاده ای هستند آخه ساخت بشقاب پرنده با اون مشخصات و ویژگی ها که باسرعت قابل توجهی بچرخه یا جا به جا بشه نیاز به داشتن انواع تجهیزات کارخانه ها فناوری ها داره؛ بیگانگان با داشتن این همه امکانات چرا فقط سالهاست بشقاب پرنده درست می کنند چرا تجهیزاتشون رو ارتقاء نمیدن مثلا این دفعه قابلمه پرنده درست نمیکنن؟ چرا با وجود میلیاردها چشم در جهان فقط به چشم خلبانان نیروی دریایی آمریکا دیده میشن مگه چشم بقیه چشه که فقط اونا میتونن ببینن ؟ یا فکر کردن بقیه نیروی دریایی یا خلبان ندارن؟ چرا با وجود این سطح از امکانات و تجهیزات بیگانگان نه خودشون دیده میشن نه امکاناتشون فقط بشقابشون دیده میشه ؟ به نظر من ناسایی ها بجای تحقیق در مورد بیگانگان یا روی چشم های خلبانان نیروی دریاییشون متمرکز بشن ببینن چی داره که مال اونا میبینه مال بقیه نه یا روی عقل و شعور مسئولینشون !
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    7 9
    تو هم توهم زدی دادچ.
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    18 4
    ظریف و عراقچی را بفرستید برای مذاکره البته برای محکم کاری روحانی را هم بفرستید شاید کلیدش اونجا کار کنه.
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      2 1
      یعنی مشرق ، نظرات خواننده هات خداوکیلی باید جمع آوری بشه چون خیلی خیلی جالبن !!!خخخخخخ
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    8 25
    خدا از خلقت همین انسان توبه کار شده جای دیگه هم بو جود بیاره.توبه
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      7 1
      اگه خدا با رحمانیت ولطفش با ما انسانهای دوپا برخورد نمیکرد با عدلش رفتار میکرد هیچ کدوم نبودیم رو دنیا وجهانی نبود.بخاطر همین میگم دلش خونه از ما انسانها.
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      6 42
      زدن هر حرفی برای خنده درست نیست استغفار کن
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      4 2
      16:06 واسه خنده نگفتم کدوم ما وظایف انسانی را انجام میدهیم فقط حرف میزنیم هدف از خلقت ما چی بوده دروغ . ریا. دزدی. قتل .بی ناموسی. بی وجدانی .احتکار. ظلم به همنوع.تجاوزجنسی. بازم بگم
  • رشید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 25
    وجود بیگانگان مشکلات حادی برای بشریت روی زمین به وجود خواهد آورد در تمام زمینه ها علی الخصوص اخلاق و مذهب و ....
    • حمید IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      31 4
      بیخیال داداچ.یارو داره از علم و فناوری میگه تو میگی دین و مذهب خخخخخ
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    10 3
    وجود موجودات در غیر زمین و وجود جهان های دیگر هزار سال پیش توسط اهل بیت به ما خبر داده شده. این ها هنوز در اصلش موندند. در بحارالانوار علامه مجلسی روایات زیادی را درباره ی جهان فراهم آورده.
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 7
      همین که در بحار الانوار نوشته کافیه! بحار الانوار اخه؟
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 5
      ایشون اول کتاب گفته تمام روایات این کتاب صحیح هستن بعد از موضوع انواع روایاتی که هر کدوم متناقض با دیگری هست اورده همشون که درست هستن پس چطور ممکن
    • SE ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      5 1
      این روایات همه وجود دارند اما سندیت معلوم نیست. برای هم هر روایتی در بحارالانوار باشد لزوما مورد تایید شیعه نیست. اما بعضی روایات هستند که به وضوح نمی تواند کار بشر عادی باشد و ممکن نبوده کسی عقلش برسد با علم آن زمان آن را جعل کند که یکی هم همین روایت موجود در مورد درمورد حیات هوشمند در فضا است.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    10 4
    وجود موجودات در غیر زمین و وجود جهان های دیگر هزار سال پیش توسط اهل بیت به ما خبر داده شده. این ها هنوز در اصلش موندند. در بحارالانوار علامه مجلسی روایات زیادی را درباره ی جهان و احوال آسمان ها فراهم آورده. حتی گویا موجودات ناشناخته در زمین هم وجود دارد اما انسان ها از آن بی خبرند.
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      1 4
      آثارشون رو زمین هست . مخصوصن در عراق . مثل زیگوراتها که فرودگاهشون بود . یا تخت جمشید و بیستون و ... که نماد مرد بالدار هست . همینطور صلیب که شکل ساده فرا زمینی هاست
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    8 1
    این واقعیت است که عوالم مختلف وجود دارد ،اما دلیل این نمیشود که جن بو داده یهودی آمریکایی با آیینه،مکعب مستطیل بسازد و در صحرا و دشت نصب کند و بگوید کار فضائیهاست!
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 0
    درتیترشیطنت بامزه ای بود.ناساواعتقادبه بیگانگان
  • TR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 0
    حرف مفته برای گرفتن بودجه دولتی مجبورن حرف مفت بزنن طوری که مردم هم راضی باشن سالانه میلیاردها دلار بودجه صرف تحقیق و توسعه جنگ افزار میکنن و بایستی ذهن مردم هم متقاعد به این امر بشه این سناریو رو به همه مراکز مختلف دولت های جهان میشه بسط داد متاسفانه
  • TR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 0
    حرف مفته برای گرفتن بودجه دولتی مجبورن حرف مفت بزنن طوری که مردم هم راضی باشن سالانه میلیاردها دلار بودجه صرف تحقیق و توسعه جنگ افزار میکنن و بایستی ذهن مردم هم متقاعد به این امر بشه این سناریو رو به همه مراکز مختلف دولت های جهان میشه بسط داد متاسفانه
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    3 1
    ما انسانها جن هستیم . فرا زمینی هستیم . کافیست شعور داشته باشیم تا راه آسمان را پیدا کنیم .
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    5 0
    هزار و اندی سال پیش قران و معصومین ما این موضوع رو تایید کردن برا ما تازگی نداره. تازه ما حواسمون هست جن رو به اسم فرازمینی به ملت قالب نکنی
  • یاور IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    4 0
    چطور آمریکا و متحدین همراه با ابر قدرتهای چپاول گر بیگانگان رو تحریم و اموالشان بلوکه بعدش از طریق برجام باهش گفتگو کنند . یه دعوای زرگری هم راه بندازند و کل کهکشان رو بین دول تقسیم کنند. یا طالبان و القاعده وووو ایجاد کنند و کل کهکشان و منظومه شمسی رو نا امن کنند.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 0
    وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَىٰ كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا شاید درآیه ۷۰ سوره احزاب منظور مخلوقاتی دیگرغیرازانسان است که برتریهایی چندجانبه برآدمیزاد دارند مثل علم وخیرخواهی بیشتر و محافظت از انسان وزمین ...‌
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 0
    وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَىٰ كَثِيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِيلًا شاید درآیه ۷۰ سوره احزاب منظور مخلوقاتی دیگرغیرازانسان است که برتریهایی چندجانبه برآدمیزاد دارند مثل علم وخیرخواهی بیشتر و محافظت از انسان وزمین ...‌سوره اسرا درسته
    • افشین IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      شاید بنظر شما منظور فرشتگان بودند؟؟ اگر موجودات دیگر منظور هست پس،چرا با این برتریها انسان اشرف مخلوقات هست؟؟
  • افشین IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 0
    شک نکنید که باز یانکیها یک نقشه ای دارند که برای عملی کردنش باید از این حرفها بزنن.این شروعش هست.
  • محسن IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    متاسفانه می بینم که بسیاری از مردم دچار اسکیزوفرنی شدند ... امان از این آمریکای حقه باز ... داداشا جهان بی نهایت بزرگه بس امکان حضور موجوادات دیگه هم هست...ولی هنوز هنوز هنوز هیچی ثابت نشده و ... زیاد فیلم های هالیوودی نگاه نکنید ...
  • بینام IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    به نظر من اینها برای ردگم کردن از اینه که تکنولژی بشقاب پرنده در انحصار خودشون بمونه و بقیه رو هم سر کار بزارن ساخت بشقاب پرنده از ساخت هواپیما راحت تره چون من ایده ساختشو دارم و کارم طراحی صنعتیه حالا اونا با اون همه امکانات نتونن بسازنش؟واقعا جای تعجب داره.
    • عبدالله IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      1 0
      طراحی یا ساختش مهم نیست مهم سرعت حرکت نزدیک به نور یا ایستش در آسمانست بدون هیچ موتوری
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    0 0
    حروم زاده خودت عضو 33 فریماسونری هستی .بعدشم یه ریپتایلین سوسمار شکل ..دروغ به خورد مردم نده تا کی .وقتی مرداک آمد و خورشید دوتا در آسمان ...وقتی خدایان ما از نبیرو آمدن و فرار شمارو از نزدیک ببینیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس