آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی ایلام/ نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند

کارشناس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهریز گفت: آتش سوزی در انبار کارخانه کارتن واقع در شهرک صنعتی مهریز مهار شد.

به گزارش مشرق، ابوالقاسمی نسب، کارشناس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهریز گفت: در پی تماس کارگران یک کارخانه‌ی کارتن  با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی گسترده پالت‌های چوبی و مقوا و کارتن‌های دپو، واحد آتش نشانی مهریز بی درنگ نیروهای عملیاتی را به همراه سه خودروی اطفایی، به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی مهریز کارخانه کارتن سازی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید:

ده‌ها هکتار از اراضی پناهگاه حیات وحش میانکاله سوخت +فیلم

او افزود: مقادیر بسیار زیادی پالت‌های چوبی و کارتن در محوطه روباز به وسعت هزار متر مربع طعمه آتش سوزی شده و در حال سرایت به سوله‌های سرپوشیده و روباز مملو از پالت‌های حامل رول کاغذ بود.

ابوالقاسمی نسب ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند و با بهره گیری از چندین رشته لوله‌های آبرسان اقدام به جلوگیری از گسترش آتش سوزی کرده و همزمان با استفاده از خودروهای اطفایی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند.

کارشناس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهریز گفت: با توجه به شرایط دمای هوا و شعله‌های سرکش آتش، کار برای آتش نشانان بسیار سخت و طاقت فرسا شده بود که نیروهای عملیات با تلاش فراوان موفق شدند پس از یک عملیات همه جانبه و سه ساعت تلاش، شعله‌های آتش را مهار کنند.

او افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، لکه گیری و ارائه توصیه‌های ایمنی به مسئول ایمنی بهداشت کارخانه به ماموریت خود پایان دادند.

ابوالقاسمی نسب علت وقوع این حادثه را جوشکاری شیروانی پارکینگ خودرو اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    واقعا دیگه از شنیدن اخبار آتش سوزی ها خسته شدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس