واکنش همسر بشیر حسینی به یک شایعه/ قلم های زهرآگین خانواده ما را هدف گرفته است - کراپ‌شده

همسر سیدبشیر حسینی گفت: قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این‌بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

به گزارش مشرق، امروز شایعه ای در فضای مجازی پیچید که در آن عنوان شده بود همسر سیدبشیر حسینی داور عصر جدید از علی فروغی دیر شبکه سه سیما گله کرده و گفته که فروغی باعث شده که همسر من تا نیمه‎های شب با خانم‎های مجری چت کند.. در نهایت او امروز در متنی این مطلب را تکذیب کرد.

واکنش همسر بشیر حسینی به یک شایعه/ قلم های زهرآگین خانواده ما را هدف گرفته است

متن کامل این متن به شرح زیر است:

امروز یک خبر سراسر کذب و متوهمانه در فضای مجازی دیدم که کانالی مجهول‌الهویه از قول من و در رابطه با همسرم آقای سید بشیر حسینی دروغ‌پردازی و عقده‌گشائی کرده بود.

قلم‌های زهرآگین و قلب‌های بیمار و کینه‌های عمیق جبهه ضدفرهنگی، این‌بار حریم خانواده ما را هدف گرفته و در کمال وقاحت آشیانه امن و آرام ما را که به نور اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و خدمت به خانواده شهدا (الحمدلله) منور است، هدف گرفته.

می‌فهمم که همسرم در برنامه زنده یک خطای زبانی داشته و از آن عذرخواهی کرده اما این هجمه ناجوانمردانه و حمله به خیمه خانواده و بر هم زدن آرامش زن و فرزند، انتقام از سال‌ها تلاش همسرم در سنگر دانشگاه، رسانه و خدمت‌هایی است که هیچ‌وقت نمی‌خواهم رسانه‌ای شود و باید برای قبر و قیامتمان ذخیره شود. این خباثت‌ها و خیانت‌ها، نه تنها مانع حرکت مجدانه و مجاهدانه همسرم در مسیر اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی نخواهد شد بلکه قدم مرا ثابت‌تر و قلب مرا در همراهی تا آرمان شهادت مستحکم‌تر خواهد کرد.

من و همسرم شکایت الهی خود را به درگاه خدا می‌بریم و شکایت حقوقی را علیه کانال مذکور و مجموعه‌هایی که اقدام به بازنشر آن خبر مطلقاً کذب کرده‌اند در اسرع وقت به مراجع قضایی تقدیم خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    10 12
    اگر همسر شما به اين راحتي جو گير نميشد و در برنامه عصرجديد تيپ هاي انچناني نميزد و ظاهر قبلي اش را عوض نميكرد و خيلي اداهاي ديگر اين شايعات مطرح نبود خانم محترم!!!!به جاي جزع و فزع و نفرين ناله بهتر است خانوادگي روي اعتماد به نفستان كار كنيد خصوصا كه سه بچه نوجوان هم داريد!!!!
    • دیده بان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      11 3
      سید بشیر حسینی یه اشتباهی روی آنتن زنده کرد عذرخواهی هم کرد. میشه دیگه کشش ندید و اینطوری تحقیرشون نکنید؟ شماتت دیگران عاقبت خوبی نداره ها... هرکسی مسئول عمل خودشه. شما هم به فکر خودت و عمل خودت باش. زمین خورده را نشاید چوب ملامت زدن ...
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      7 10
      شایعات ربطی به اشتباه ایشان ندارد!!!ایشان جلوی چشم مخاطبان در طی یک سال دچار استحاله ای شد که زننده و غیر قابل قبول بود !او خود رابه امین حیایی و اریا عظیمی نژاد چسباند در حالیکه از جنس انها نیست!!!و همین جور نبودن توی ذوق بیننده میزند!در هر حال بهتر بود منش و رفتار قبلی خود را حفظ میکرد!!!پوشیدن کاپشن های میلبونی و ست کردن عینک با مدل مو و بستن ساعتهای انچنانی شاید ابزار کار امین حیایی باشد اما سید بشیر حسینی بهتر بود سید بشیر حسینی میماند
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 3
      ۱۰:۳۵ زیاد فک زدی . ببند و استراحت کن . برقت رو خودت قطع کن! میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 4
      عزیزم حتی تمام سلبریتی های خارجی از جنیفر لوپز گرفته تا غیره تو اینستا هست عکس های قبل از سلبریتی شدنشون اصلا قابل دیدن نیست تمام خواننده و بازیگرها هم معلومه اول که می یان تیپ شون بعد از یه مدت بهتر می شه شما با اتفاقهای طبیعی هم مشکل دارید اصلا تو یه ادم مشکل داری که ترجیح می دی یه آدم بد تیپ باشه تا .خوشتیپ لباس دو هزار تومنی بپوشه که تو لذت ببری حالت خوب باشه خدا امثال شمارو از رو کره زمین برداره.باشه یکی پول نداره لباس خوب بپوشه کسی حرفی نمی زنه ولی شما که از ریشه با یه مسائلی مشکلی داری نمی دونم چی بگم واقعا .
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 1
      ١٠/٥٠ عزیز ان سلبریتی هایی که گفتی درس حوزوی نخونده و فارغ التحصیل امام صادق نیستند و اربعین کربلا نمیروند و........تازه انها گاهی همه جاشون راعمل میکنند و هزار تا کثافت کاری دیگه!!!لطفا از این توجیهات نفرمایید که طرف بیشتر ضایع میشه!!!!!!
  • تفکر IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    7 5
    درود براقای حسینی و خانواده محترمشان از خداوند برای ایشان ارزوی سعادت میکنم
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    6 3
    بابا جدی نگیراین کانالها خوراکشون این چیزاست حالایه چندروزی هم شماشدین سوژشون اصلاسید بشیرسوژه خورش خوبه جوگیرکه بشه کاردست خودش میده
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 3
    رسانه ها سالهاست نه در ایران در کل دنیا دارن خانواده ها را نابود میکنن تازه از راه رسیدی
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    4 0
    یعضی از کانالها از آنچه که فکر میکنید به شما نزدیکترن
  • صادق IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 2
    بنام خداوسلام کاربرای رضای خدا هزینه داره.کمتر بیشتر شماباید آبدیده بشید.این رسانه هاهم کارشون اینه همه وصلندبه شیطان یعنی آمریکاوانگلیس.به قولی میخواهند سربازهای اسلام را یکی یکی از صحنه خارج کنند.شماو همسر گلتون سیدبشیر نازنین گلید.
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 1
    ۰۹:۵۰ دیده بان خیلی عزیزی . عزتمند باشی !
  • ناشناس IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    5 3
    دلش خواسته تیپشو عوض کنه به شما چه باید از شما اجازه بگیره چه جوری به خودتون اجازه می دید راجع تییر لباس یه نفر نظر بدین اصلا شما چه کاره اید کارو زندگی ندارین هر کی هر جوری بوده باید تا ابد همون همون جوری بمونه یا از شما اجازه بگیر عزیزم تیپ همه ادم ها به مرور زمان فرق می کنه و معمولا بهتر می شه این طبیعیه خیلی هم خوبه اصلا شما حسودید
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      خوش بحال سيد بشير حسيني با اين طرفداران فرهيخته!!!!!شما چند سالته عمو؟؟
  • ناشناس IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    1 0
    اون به فکرش نمی رسید که شما به مغزتون چنین چیزی خطور کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس