کد خبر 1241966
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: چرا رسانه های معاند، سوء مدیریت موجود در موضوع برق را بهانه عقده گشایی علیه رهبر انقلاب قرار داده اند؟ پاسخ ساده و کوتاه این است که دشمنند و از دشمن دریوزه، توقعی جز این نیست.

اما پاسخ دقیق تر، بازخوانی نگاه راهبردی ایشان به مسائل مهم کشور و از جمله مسئله تامین انرژی پایدار است؛ واقعیت موثری که غیظ دشمنان کینه توز را بر می انگیزد.

رهبر انقلاب ۱۰ مرداد سال گذشته ضمن بیاناتی فرمودند:

"من به شما بگویم که اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم قطعاً شکست خواهد خورد؛ زیرا که عرصه، عرصه‌ی جنگ اراده‌ها است؛ وقتی جریان تحریف شکست خورد و اراده‌ی ملّت ایران همچنان قوی و مستحکم باقی ماند، قطعاً بر اراده‌ی دشمن فائق می‌آید و پیروز خواهد شد.

ببینید، یک عدّه‌ای متأسّفانه تحت تأثیر همین حرفهای دشمن میگویند «آقا [انرژی] هسته‌ای به چه درد ما میخورد؟» همینهایی که در روزنامه‌ها و مانند اینها گاهی یک چیزی مینویسند.

من [قبلاً] گفتم که [انرژی] هسته‌ای نیاز قطعی فردای کشور ما است. ما تا چند سال دیگر حدّاقل به بیست هزار یا سی هزار مگاوات برقِ ناشی از انرژی هسته‌ای نیاز داریم؛ که این را از راه دیگر نمیتوانیم به دست بیاوریم یا مقرون‌به‌صرفه نیست.

خب آن روزی که ما احتیاج پیدا کردیم، چه کار کنیم؟ برویم درِ خانه‌ی چه کسی؟ از آمریکا، از اروپا درخواست کنیم، گدایی کنیم که آقا بیایید به ما برق هسته‌ای بدهید یا بیایید برای ما غنی‌سازی راه بیندازید؟ میکنند؟ ما امروز بایستی فکر فردا را بکنیم.

این نیازها، نیازهایی نیست که در ظرف شش ماه و یک سال و دو سال تأمین بشود، اینها را باید از قبل آماده کرد؛ ما این را آماده کرده‌ایم، زمینه‌اش را فراهم کرده‌ایم.

خب با اینکه حالا در برجام خسارت فراوانی در این زمینه به ما وارد شد، امّا خوشبختانه اصل این کار محفوظ است و کارهای بزرگ و خوبی هم در این زمینه دارد انجام میگیرد؛ دشمن این را نمیخواهد؛ در زمینه‌ی مسائل دفاعی و موشکی هم همین جور است".

این راه نمایی های مهم، بارها در فرصت های مختلف خطاب به دولتمردان و دیگر مسئولان انجام گرفته است. هر جا اهتمام به این هدایت راهبردی بوده، توانسته ایم از چالش فرصت بسازیم؛ چنان که در موضوع سوخت بیست درصد (تولید رادیو دارو) و بنزین انجام شد، و درباره واکسن کرونا در حال عملیاتی شدن است.

اما در موضوع تامین انرژی پایدار از طریق نیروگاه های هسته ای و سوخت فسیلی، متاسفانه اعتماد به دشمن (برجام و توافق پاریس)، برای کشور درد سر ساز شد و حالا که این اتفاق افتاده، رسانه های خط تحریف، عقده گشایی می کنند تا توجه افکار عمومی را از "وطن فروشی و خیانت" خود منحرف کنند.
 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    5 0
    برجام و توافق پاریس..... اقا؟ حواستون هست دیگه واقعا داریم خسته میشیم؟؟؟؟؟؟؟ مگه برجام و این توافق ننگین پاریس خیانت اشکار با این کشور نیست؟ کو محاکمه این بی کفایت ها؟؟؟؟؟؟؟ اقای نظام، اقای انقلاب! من رای ندادم اقتصادم رو درست کنی، من فقط و فقط رای دادم که ببینم بی عرضه ایی که تو این 8 سال اسم خودشون رو وزیر و مدیر و وکیل و حقوقدان گذاشتن دارن محاکمه میشن. تو همین انتخابات حدود 56 نفری که نمیخواستن رای بدن رو اوردم پای کار، اگر این بی عرضه ها رو پاسخگو نکنید دیگه از این نظام و انقلاب دفاع نمیکنم.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 4
      چه ربطی به انقلاب داره ؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 4
      وقتی به خاطر کنسرت و امثالش به روحانی رای دادین باید فکر اینجارو میکردین
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 3
      و تازه برای تعطیلی هسته ای هم رقصیدین
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    6 0
    پیشنهادم به مشرق اینه ویدئوی این حرفهای آقا رو توی سایت بزاره
  • DE ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 0
    وقتی اروپایی ها تعهدات معاهده پاریس رودر مقابل ایران عمل نکردند و هزینه مالی رو به ایران پرداخت نکردن، ایران چرا باید توی این معاهده بمونه؟، ایا وقت اش نرسیده از معاهده پاریس با امضاء شوم خانم ابتکار یک اصلاحاتچی! بیرون بیائیم؟ تابار بزرگی از مشکلات فعلی اتوماتیک حل بشه ودر مورد تولید و رونق صنعت دست ازاد داشته باشیم؟
  • DE ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 0
    اصلاحاتچی ها بهتره سکوت کنن! مردم دیدن ایندسته چه اسیب رسانی های نجومی به سود غرب وبه ضرر ایران انجام دادن! علت شکست ایندسته اینه به خواست ونیازهای مردم ایران هیچوقت توجه و اعتنایی نکردن و پشت انقلاب نایستادند!
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    3 0
    تمام عناصر متمایل به لیبرالها را باید یک صهیونیست دانست،مگر سفاهت او اثبات شود،در دشمنی این موجودات کسی شک دارد؟(این فهم متفاوت نیست،تعمد و تجاهل است،کاری که یهود به آن شهره است)
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    1 0
    حفظک الله یا سیدالقائد الحبیب...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس