کد خبر 1242022
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
بنتو: می‌توانیم «ایران بزرگ» را شکست دهیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی، ایران را از سه جنبه تیمی بزرگ دانست و گفت اینگونه نیست که شاگردانش نتوانند از سد تیم ملی کشورمان بگذرند.

به گزارش مشرق، پائولو بنتو در خصوص همگروهی شاگردانش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با ایران، امارات، عراق، سوریه و لبنان و در پاسخ به سؤال خبرنگاری که این دیدارها را مصاف با تیم‌هایی که به اتلاف وقت معروف هستند، خواند؛ گفت: فقط باید خوب بازی کنیم و کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم؛ مگر اینکه قوانین تغییر کند و مانند بسکتبال، بازی هنگام توقف متوقف شود.

وی با بیان اینکه کره‌ای‌ها نمی‌توانند در این باره کاری انجام دهند، تصریح کرد: مناسب نیست وقت خود را برای چیزی تلف کنیم که نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این پنج کشور در موارد زیادی از یکدیگر جدا نیستند و در گروهی دشوار قرار داریم. فقط نگران انجام بازی خوب هستیم و انسجامی قوی لازمه این موضوع است.

سرمربی کره جنوبی با تمجید از تیم ملی کشورمان گفت: ایران از لحاظ انسجام، مهارت انفرادی بازیکنان و آمادگی جسمانی تیمی بزرگ است. بازی مقابل این تیم دشوار خواهد بود، اما به این معنی نیست که نمی‌توانیم مقابل ایران پیروز شویم. بسیار رقابت‌جو و مقابل هر تیمی در خانه یا خارج از خانه آماده پیروزی هستیم.

بنتو در مورد سایر رقبای کره جنوبی خاطرنشان کرد: عراق و سوریه تیم‌هایی فیزیکی هستند و بیشتر در کناره‌ها بازی می‌کنند. امارات بر محور مالکیت توپ بازی می‌کند و بازیکنان خوبی در خط حمله دارد. نتوانستیم پس از شیوع کرونا بازی‌های زیادی داشته باشیم، اما حالا به مسیرخود بازگشته‌ایم. تا دور نهایی انتخابی جام جهانی زمان زیادی نداریم، اما تیمی رقابت‌جو به زمین می‌فرستیم که می‌تواند عملکرد خوبی ارائه کند و به جام جهانی برسد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمد اکبری DE ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    15 4
    با سلام و احترام به همه تیم ها و مربی ها به نظر بنده تیم ملی ما در دور نهایی، کار به مراتب سخت تری پیش رو داره، اما به جرات تمام میگم ما با این بازیکنان درجه 1 با یک مربیگری و آنالیز درست از شرایط هر بازی میتونیم پیروز باشیم و به جام جهانی صعود کنیم
  • اشکان IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 2
    وا
  • CA ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    5 0
    البته اینها لفاظی و ترولینگ قبل از بازی هست. در فوتبال و یا هر ورزش فوق حرفه ای دیگه تفاوت ها جزیی هست ولی تیم ایران با احتساب تکنیک های فردی و سطح حرفه ای گروهی تیم بهتری نسبت به تمامی تیم های آسیایی هست. وزن تیم ایران میتواند در سطح کشورهای تراز اول فوتبال باشد اگر معیارهای اکوسیستمی فوتبالی حرفه ای تری برای تیم ایران لحاظ گردد.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    12 9
    آقای بنتو لطفا ما رو جدا از این کشورهای عربی بدون . ما پارسی هستیم نه تازی .
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 5
      پارسی نگو معنی بدی داره بگو فارسی
    • جواد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 1
      واقعا گل گفتی دمت گرم
    • مهدی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 1
      چقدر نژاد پرست یجوری میگی تازی انگار که خانوادتو اسیر گرفتن
    • افشین IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 2
      خخخخخخخخ. جالب بود.
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 1
      آقای بنتو شنید... دست شما درد نکنه
    • ابراهیم پرمهر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 0
      هموطن گرامی ایران بگی بهتر از پارس نیست؟ شاید۳۰درصدایران پارس باشه.پس تخم نفاق نکارین لطفا
    • محمد امین رحیمی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      اتفاقا هم پارسی درسته هم فارسی اين ها دو قوم متفاوت در ایران بزرگند اونی که زشته بکار بردن لفظ پارسی نیست دوست عزیز بلکه نداشتن علم به اینه که پارسی که شما می گین لفظ و برداشتی عربیه
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    2 1
    شتر در خواب بیند پنبه دانه فکر کردی ماهم کشورهای عربی چلفتی هستیم که چند دقیقه یکبار اگر جلو باشند غش کنند رو زمین.
  • احمد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 1
    نه بابا یعنی اینقد مهم شدیم
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 1
    البد به شرط اینکه، باز هم لابی سرخ بازیکنای پیروزی رو به تیم ملی تحمیل نکنه و واقعا امادهها واونها که حقشون،پشت سد لابیسم سرخ نمونند،لابی که در والیبالم شکل گرفته و داره تیم والیبال ایران رو به نابودی میکشه، کاری که مدتهاست با هند بال کردند وبا وجود ابنکه براحتی بازیکنهای ایرانی هندبال توانایی بازی در سطح اول دنبا رو دارند،بخاطر همین گندکاریها هیچوقت به ش نمیرسه هندبال ایران، لابی سرخ فوتبال که منشا ومرشد ومرادش معلوم، اما هندبال و والیبال کیان وچرا وچه منافعی از نابود کردن ورزش این سرزمین میبرند مستور، پ نه، مسئولین محترم قضایی و عالیرتبه ور هم که نمیشه گفت نمیدونند، اما متاسفانه مثل همه چی و همه جا یه کلاه خیلی گشاد مصلحت نیست رو سرشون کشیدن که قشنگ تا زیر چونه شون پائین اومده 😳عاملی شده که نه ببینند ونه بشنوند و بوی گند رانت وفساد ونفوذ وخرابکاری و000که سراسر کشورو فرا گرفته ببویند0000
  • ممد IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 1
    حرف نزنی سنگین تری
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    4 1
    جناب پائولو بنتو : بی خود خودت و تیمت را به زحمت نیانداز و حرف مفت نزن شکست ایران کار تو و تیمت نیست !
  • کشاورز البرزی خادم سردار سلیمانی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    تیم ملی دوست هستم بدون اینکه اسامی بازیکنان عزیزمون رو بغیر از تعداد اندکی بشناسم و واسه من تیم عراق سوریه لبنان فلسطین با ایران هیچ فرقی نداره همش تیم های خودمونه ! همهمون‌جوری که امام و ولی فقیه یا رهبری ما ، سرزمین منطقه ای ما ، هدف ما ، سرداران ما ، حرم های مقدس و اکثر مقدسات ما (سیدحسن نصرالله، ابو مهدی مهندس ، سید بدرالدین حوثی ، محمد ضیف .. حفظه الله )یکی هستند ولی هیچ وقت دوست ندارم ایران ببازه حتی خودمون به بخودمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس