کد خبر 1242789
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
وداع با کهکشان مادرید؛ «راموس» به پی‌اس‌جی ملحق شد

باشگاه پاری سن ژرمن به صورت رسمی از امضای قرارداد با مدافع رئال مادرید خبر داد.

به گزارش مشرق، باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار فیلمی از امضای قراردادش با سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید خبر داد.

راموس با قراردادی دوساله به پاریسی ها ملحق شد. کاپیتان رئال بعد از ۱۶ سال درخشش به همراه کهکشانی ها در نهایت به دلیل عدم تمدید قراردادش از این تیم جدا شد. دستمزد مدافع ۳۶ ساله اسپانیایی در باشگاه فرانسوی سالیانه ۱۵ میلیون یورو خواهد بود.

سرخیو راموس رسما به PSG پیوست +عکس

مدافع سابق باشگاه رئال مادرید نخستین بازی حرفه‌ای خود را در فصل ۰۴_۲۰۰۳ با پیراهن باشگاه سویا اسپانیا انجام داد و در تابستان سال ۲۰۰۵ به جمع کهکشانی‌ها ملحق شد.

راموس در جریان ۱۶ فصل آتی حضور در سانتیاگو برنابئو یه یکی از بهترین مدافعان جهان بدل شد و در جریان ۶۷۱ بازی ۱۰۱ گل در پایتخت اسپانیا به ثمر رساند. وی که در فاصله سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ کاپیتان کهکشانی‌ها بود به همراه این تیم چهار بار لیگ قهرمانان و پنج بار لالیگا را فتح کرد.

راموس به همراه تیم ملی اسپانیا جام جهانی را در سال ۲۰۱۰ و دو بار در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ جام ملت‌های اروپا را تصاحب کرد. وی که کاپیتان ثابت لاروخا است، با ۱۸۰ حضور در تیم ملی کشورش، رکورددار بیشترین بازی ملی است.

وی که در سال ۲۰۱۷ در رتبه ششم رنکینگ توپ طلا قرار گرفت، افتخارات انفرادی زیادی را کسب کرده که از جمله آن می‌توان به دوبار کسب عنوان بهترین مدافع سال یوفا، ۱۱ بار حضور در تیم منتخب فیفا/فیف‌پرو و حضور در ترکیب بهترین تیم فیفا در جام جهانی ۲۰۱۰ اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس