بایدن

نمایندگانی از هر دو حزب دموکرات‌ و جمهوری‌خواه آمریکا قرار است در همایش این هفته منافقین حضور یابند.

سرویس سیاست مشرق - نمایندگانی از هر دو حزب دموکرات‌ و جمهوری‌خواه آمریکا ازجمله رئیس کمیته روابط خارجی سنا قرار است در همایش این هفته منافقین که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، حضور یابند. این همایش با عنوان "اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۱" در سه روز و به‌صورت وبینار برگزار شود.

 ازجمله میهمانان این جلسه کوین مک کارتی، رهبر جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان، و باب منندز، سناتور دموکرات آمریکایی و رئیس کمیته روابط خارجی سنا هستند که قرار است در این همایش ضد ایرانی حضور یابند.

برخی سناتورهای دموکرات آمریکا ازجمله «کوری بوکر» از نیوجرسی، جین شاهین، سناتور ایالت نیوهمپشایر، ریک اسکات، نماینده فلوریدا و جان کورنین از تگزاس هم ازجمله حاضران در همایش منافقین هستند.

قرار است تد کروز، سناتور بدنام جمهوری‌خواه و شیلا جکسون لی، نماینده دموکرات مجلس آمریکا در همایش منافقین سخنرانی داشته باشند.

پیش‌ازاین روزنامه گاردین در گزارشی نوشته بود که میهمانان منافقین در این دست همایش‌ها با گرفتن پول و وعده‌های غذایی در این دست نمایش‌های فریب‌کارانه شرکت می‌کنند.

جین استوکر سردبیر «دیفنس پست» و کارشناس مسائل مربوط به منافقین، دو سال قبل در گزارشی به افشاگری دست‌زده و نوشت: جان بولتون مشاور امنیت ملی جنگ‌طلب ترامپ ۱۸۰ هزار دلار از سخنرانی‌هایش در نشست‌های منافقین درآمد کسب کرده است.

نکته قابل تامل در برگزاری این نسشت آن که؛ پس از روی کار آمدن بایدن در کاخ سفید جریان لیبرال داخلی حزب دموکرات را بزک‌کرده و سعی در فاصله‌گذاری میان دو حزب حاکم بر آمریکا داشت؛ ستاد بایدن به فارسی در دستورالعمل مشترک در رسانه های اصلاح طلب این گونه وانمود می کرد که حزب دموکرات با جمهوری خواه فرق دارد و می توان با اولی همکاری کرد.

الاغ و فیل‌ها در ضیافت تروریست‌ها

الاغ و فیل‌ها در ضیافت تروریست‌ها

الاغ و فیل‌ها در ضیافت تروریست‌ها

حضور هم‌زمان هر دو حزب آمریکایی در نشست جنایت‌کارترین فرقه تاریخ سیاسی ایران نشان می‌دهد که این دو حزب هرچند اختلافات متعددی در برخی حوزه‌ها دارند، اما به اعتبار مافیای صهیونیسم مسیحی، درباره دشمنی و فشار بر ایران اتفاق‌نظر کامل دارند.

دموکرات‌ها در دولت اوباما، ‌ فتنه و آشوب ۸۸ را راه‌اندازی کرده و از آن در مسیر براندازی حمایت کردند. آن‌ها همچنین با استقبال از پروژه جنگ نیابتی، داعش را در عراق و سوریه راه‌اندازی کرده و تهدید نظامی را در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای، تا پشت مرزهای ایران کشاندند که با قدرت‌نمایی شجاعانه سردار سلیمانی و همرزمان منطقه‌ای‌اش، خنثی شد.

دولت اوباما حتی پیشگام نقض سیستماتیک و پیاپی برجام بود و درواقع با گروگان‌گیری برجام و وعده‌های نسیه آن، از ایران می‌خواست پای مذاکرات و امتیازدهی‌های جدید بیاید. تحریم‌های ویزا و کاتسا و آیسا، یادگار دولت اوباما و پس از انعقاد برجام برای برداشتن تحریم‌هاست.

حتی در دوران حضور ترامپ در کاخ سفید حزب دموکرات با جمهوری خواهان در اقدامات ضد ایرانی داشته و در تصویب و اعمال تحریم‌های پسا برجامی و نقض برجام، همکاری و هماهنگی کامل داشته است.

۲۶ آبان ۹۵ نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه بالا اتفاق به تمدید ۱۰ ساله تحریم‌های ایران (ایسا) رأی دادند. ۴۱۹ نماینده از تمدید تحریم‌ها حمایت کردند و تنها یک نفر رأی مخالف داد. این قانون اول‌بار سال ۱۹۹۶ میلادی تصویب‌شده بود و شرکت‌های همکار با ایران در بخش انرژی را مجازات می‌کرد.

بایدن پس از پیروزی بحث برانگیز در انتخابات آمریکا در یک توییت فارسی و با خط نستعلیق نوشت که نوبت دیپلماسی فرا رسیده است؛ در تهران حسن روحانی به استقبال چراغ سبز آمریکایی ها رفته و با مقایسه ترامپ با صدام در سخنانی گفت که ایران آماده مذاکره برجامی با طرف آمریکایی است.

الاغ و فیل‌ها در ضیافت تروریست‌ها

اما تاریخ انقضای این فریب کاری خیلی زود به پایان رسید و مشخص شد که زیر دستکش مخملین آمریکایی ها دستی چدنی قرار داشته و دموکرات ها در مذاکرات وین دقیقا همان چیزی را طلب می کنند که جنگ طلبان حزب جمهوری خواه ۴ سال در پی آن به ایران فشار می آوردند. این نمایش مضحک اخیرا با اقدام انقابی مجلسدر کور کردن چشم آژانس و تولید فلز اورانیوم ۲۰ درصدی از سوی تهران به پایان رسید.

آبروریزی بزرگ حزب دموکرات در همراهی با یک فرقه تروریست که دستش به خون بیش از ۱۷ هزار ایرانی آلوده است نشان داد؛ حزب دموکرات و بایدن همان حزب جمهوری خواه و ترامپ است؛ اما در پوششی فریبنده و به مراتب خطرناک تر!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    16 1
    یک ترقه آنجا درشود تا ببینید چطور خود را خراب می کنند !!!
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 1
    تقصیر خودتونه!! باید شما هم علنأ از مخالفین دولت‌های اینا حمایت کنین، کنفرانس بزارین...
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    8 1
    مشرق محترم انتظار است ادب را رعایت کنید. ... و..... در ضیافت تروریست‌ها. فردای قیامت جواب چهارپاها را چه میخواهید بدهید
  • آرامش قبل از طوفان IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    16 1
    بیچاره الاغ و فیل اون موجودات بدبخت کی کسی رو تکه تکه کردن و کی داعش و تروریست درست کردن و بقیه کشور ها رو بمباران کردن و هزار کثافت کاری و جنایت های فجیع انجام دادن باید نماد این دو حزب می شد کفتار و لاشخور اگرچه از دست اون بدبخت ها هم انقدر جنایت و رذالت برنمیاد مشرق منتشر کن لطفاً
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    11 1
    امریکایی دیگه وجود ندارد،فقط این دلالان رفع تحریم .. افسادطلبان نجومیبگیران ... داخلی .. برای منافع خودوخاندان وزنده ماندنشان عستند که امریکا را درایران ومنطقه نکهداشته اند
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    9 1
    امریکایی دیگه وجود ندارد،فقط این دلالان رفع تحریم .. افسادطلبان نجومیبگیران ... داخلی .. برای منافع خودوخاندان وزنده ماندنشان عستند که امریکا را درایران ومنطقه نکهداشته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس