پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم به برتری رسید تا علاوه بر انتقام شکست دیدار رفت، به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۵۵ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به اتمام رسید.

فیلم/ خلاصه دیدار پرسپولیس ۲ - آلومینیوم اراک ۰

داور: امیر عرب براقی

کمک‌ها: مهدی عالیقدر و امیر محمد داودزاده

کارت زرد: سعید آقایی از پرسپولیس/ مصطفی احمدی و علیرضا منظمی از آلومینیوم

کارت قرمز:

گل‌ها: شهریار مغانلو(۲۳) و مهدی ترابی(۳۴) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی(۷۷- سیامک نعمتی) امید عالیشاه(۶۶- سعید آقایی) و شهریار مغانلو(۷۷- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، محمد ایرانپوریان(۴۶- مصطفی احمدی)  رامتین سلیمان زاده، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل( ۸۹- علیرضا منظمی)، امید سینگ(۴۶- جابر انصاری) شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، اسماعیل شریفات(۷۸- سعید باقرپسند) و امید محمد هوشمند

سرمربی: علیرضا منصوریان

دقایق حساس

دقیقه ۲

مهدی ترابی قصد داشت ضربه ایستگاهی از گوشه سمت راست زمین را مستقیم وارد دروازه آلومینیوم کند که حسین پورامینی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۳

روی حرکت زیبای مهدی ترابی و پاس در عرض وی به شهریار مغانلو، مهاجم پرسپولیس از مقابل دروازه آلومینیوم گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷

شوت محمد ایران‌پوریان با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۳۴

مغانلو ثانیه‌هایی پس از بازگشت به زمین روی اشتباه‌ ایران‌ پوریان به توپ رسید و در شرایطی که حسین پورحمیدی را در مقابل خود داشت، با پاس پشت پا مهدی ترابی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا وی در حالتی که یکی از مدافعان آلومینیوم در مقابل دروازه این تیم بود، با ضربه‌ای دقیق گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه ۴۴

شهریار مغانلو این بار قدر پاس در عرض امید عالیشاه را ندانست و حسین پورحمیدی ضربه وی را در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۱+۴۵

روی ارسال مهدی ترابی ضربه سر احمد نوراللهی در داخل محوطه جریمه از کنار دروازه آلومینیوم بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵ 

ضربه سر شاهین توکلی روی کرنر معین عباسیان به شکل خطرناکی از مقابل دروازه لک عبور کرد.

دقیقه ۵۳

وحید امیری با پاس در عمق زیبا مغانلو را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد اما ضربه وی با واکنش زیبای پورامینی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۵

حامد لک در شرایطی که قصد دریبل زدن حامد پاکدل را داشت، توپ را از دست داد اما ضربه بی‌دقت مهاجم آلومینیوم به تور کنار دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۶۵

ارسال پوریا آریاکیا با ضربه سر جابر انصاری به امیر محمد هوشمند رسید اما شوت وی از بالای دروازه پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه ۷۱

ضربه سر حامد پاکدل روی ارسال ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم از بالای دروازه پرسپولیس گذشت.

دقیقه ۸۷

حسین پورحمیدی شوت زمینی سیامک نعمتی را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۸

روی ارسال کرنر پهلوان و تاثیر میلاد سرلک روی توپ ضربه پای چپ مهدی عبدی از کنار دروازه آلومینیوم بیرون رفت.

دقیقه ۱+۹۰

روی ارسال ضربه ایستگاهی بازیکن پرسپولیس، محمد حسین کنعانی‌زادگان با پای راست توپ را کنترل کرده و با پای چپ ضربه زد که شوت وی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه پورحمیدی راهی اوت شد.

سرخ‌پوشان با این برد انتقام شکست دور رفت مقابل اراکی‌ها که تنها شکست‌شان در لیگ برتر بود را گرفته و با ۵۸ امتیاز صدرنشینی شان را حفظ کردند. پرسپولیس با برتری برابر آلومینیوم دهمین برد متوالی‌اش در بازی‌های خانگی این فصل را به دست آورد تا با روحیه بهتری به مصاف استقلال در دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برود.

همچنین آلومینیوم هم با متحمل شدن دومین باخت خود در دوران سرمربیگری علیرضا منصوریان ۳۷ امتیازی مانده و تا قبل از اتمام بازی فولاد برابر ماشین سازی در رتبه هفتم قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهره IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    5 2
    فعلا که با هوچی گری مجیدی داورها برای ششتقلال سوت می زنند. قایدی شیرجه بزن پنالتی بگیر. دفاع ششتقلال ساق پا بزن داور کارت نمی دهد. ششتقلال مظلوم است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شله زرد اصفهان گل بزن آفساید کیلو چند.
  • زهره IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 2
    کدام دربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مجیدی با هوچی گری داور دربی را تعیین کرده است. کجای کار هستید پرسپولیسی ها.
  • حمید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 2
    یک ایران یک تهران یک پرسپولیس. محکم استقلال طاغوتی مافیایی راشکست می دهیم. دفاع محکم باش. قایدی استاد شیرجه زدن است. فرشید اسماعیلی را مواظب باشید. ریگی شوت از راه دور می زند. ضد حمله بزنید پرسپولیسیها. محکم با داور استقلالی مبارزه کنید .
    • الیسا ملکی MD ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      1 1
      استقلال طاغوتییییی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وقتی یه پرسپولیسی سنتی و صنعتی رو با هم میزنه
  • صالح MD ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    2 1
    مشرق خواهشا کامنت بنده را نشر بده و تعصب را بگذار کنار اگر پرسپولیسی هستی حتی اگر برات تلخ ولی نشر بده و دهان کسی رو نبند که حرف نزنه هشت سال یک دولت پشت پرسپولیس بود. همه کار کردن تا این تیم بتونه جامهارو درو کنه . حالا هدف چی بود؟ هدف این بود اینها جام اسیا رو بدست بیارن اما این برای تیمی که شخصیت قهرمانی در اسیا رو ذاتا نداره امری محال بود پس پروژه شخصیت سازی اسیایی رو براشون کلید زدن . ابتدا باید این تیم اعتماد به نفس پیدا میکرد پس لازم بود هرچی جام هست را درو کنه. سالها پشت سر هم قهرمان بشه کاری که رئال و بارسا هم نتونستن بکنن سوپر جام را حتی مفت تحویلشون دادن تزریق های به موقع مالی انتخاب مدیریت خوب و تضعیف مدیریت باشگاه رقیب و مقروض کردنشون و تهدید و عدم پرداخت مبالغ بازیکنان و.... اینطوری شد که پرسپولیس تونست انقدر روحیه و اعتماد به نفس پیدا کنه که دوبار تا رده های بالای اسیا و فینال بره منتها بابا مسعود و دولت روحانی در ای اف سی دیگه لابی نداشت. اینها 8 سال تلاش کردن برای کسب قهرمانی اسیا. الحمدالله بزودی روند نزولی اینهارو با امدن دولت ریسی خواهیم دید و اونجا همه این حرفها اثبات خواهد شد. شش تایی کردن و اینجور کوری ها دل هیچ پرسپولیسی رو خنک و اروم نمیکنه چون برزیلم 8 تا از المان خورد اما همه دنیا عاشق بازی های برزیل و شخصیت قهرمانیش هستن. پرسپولیس از شخصیت بزرگ استقلال ناراحته چیزی که خودش نداره. وقتی شیث رضایی اون حرکت رو جلوی میلیومنها بیننده انجام میده شخصیت این تیم رو اشکار میکنه یا اون حرکات توی هواپیما یا فحاشی های کنعانی زادگان. این کنعانی تو استقلال بود ازاین حرفا نمیزد اما رفت اونجا..... پرسپولیس دنبال شخصیت و هویت میگرد و حسادت اونهارو ارام نمیزاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس