کد خبر 1243842
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
فریبا: تعجب کردم که برای استقلال پنالتی گرفتند/ آبی‌ها تمرکز خود را برای داربی از دست ندهند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، داربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول این بازی، اتفاق خاصی رخ نداد. سایپا در این بازی دفاع خوبی کرد و استقلال هم با تغییراتی که در این بازی داشت، دنبال این بود سرعت‌ بازی را افزایش دهد. نیمه اول استقلال به خواسته‌اش نرسید و بازی سرعت لازم را نداشت اما در نیمه دوم آبی‌پوشان تغییراتی داشتند. فرشید اسماعیلی در این بازی نفوذهای خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

او ادامه داد: قایدی با گرفتن یک  پنالتی موفق شد گره کار را باز کند. من تعجب کردم که برای ما پنالتی گرفتند چون در هر بازی برای ما ۲ پنالتی نمی‌گیرند. فشاری در این بازی روی دروازه استقلال نبود. شما اگر حتی در رده‌بندی جدول نگاه کنید، این بازی استقلال می‌توانست سایپا را شکست دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی‌های قبل از داربی بسیار سخت است. بازیکنان باید خودشان را حفظ  کنند تا داربی را از دست ندهند. به نظر من تیم استقلال تا اینجای کار فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول حفظ کرده است.  

فریبا درباره داربی ۹۶ پایتخت تاکید کرد: وقتی که خودمان بازی می‌کردیم یا مربی بودیم، هفته‌ای که با پرسپولیس بازی‌ داشتیم، هفته‌ آسانی بود. چون بازیکنان تلاش  خود را انجام می‌دادند. بازی داربی یک بازی ماندگار است و به خاطر همین بازیکن حواسش به خودش است. من به تیم نزدیک نیستم ولی کادر فنی تجربه لازم را دارد. باید تیم تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، داربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زهره IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    2 1
    تعجب نکن. همه فهمیده اند پنالتی نبود. در ایران قایدی داورها را فریب می دهد. داورها هم خودشان را به خوابی زده اند.دیشب سایپا را نابود کردند. آقای والی زاده رادیو ورزش سکوت کرده ای از فساد ششتقلالی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 2
    هر بازی دو تا پنالتی براتون نمیگیرند ؟!!! پنالتی با اوت دستی فرق میکنی !
  • زهره IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    2 0
    خودشو به خوابی زده ششتقلالی. گلر سایپا که برایتان تبانی کرد. دیگه چی میخاین ششتقلالی های هوچی کیسه ای. گل سوم شله زرد هم افساید بوده است. آیا این وزیر پرپولیسی است؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • فرزین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    کور شود هر کسی که نتوان دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس