کد خبر 1244219
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
عرضه اولیه‌های امسال ۷ تایی می‌شود

تعداد ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم شرکت شرکت سپید ماکیان چهارشنبه(۲۳ تیر) به‌عنوان هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "سپید" در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، تعداد ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم شرکت شرکت سپید ماکیان معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، چهارشنبه(۲۳ تیر) به‌عنوان هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "سپید" در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۹۹۰ تا ۲۱۰۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین تامین سرمایه تمدن متعهد خرید ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

گفتنی است تعداد ۹۰ میلیون و ۴۵۰ هزار سهم شرکت شرکت سپید ماکیان در حالی چهارشنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۳۰میلیون و ۱۵۰ هزار سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۰میلیون و ۱۵۰ هزار سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سپید ماکیان از بدو تاسیس تا پایان سال ۷۹ در تولید تخم‌مرغ صنعتی فعالیت می کرد اما از سال ۸۰ با توجه به داشتن نیروی انسانی کارشناس و کارآمد فعالیت به سمت پرورش مرغ مادر نیمچه گوشتی تغییر ساختار یافت. این شرکت ۲۶ آبان سال ۹۳ موفق به دریافت مجوز فعالیت زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ با نام تجاری سمین مرغ شده و درحال تمدید مجوز مربوطه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Reza IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 3
    فکرکنم ۲۳ تیر تعطیل هست آقا
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    عجب احمقی هست این

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس