کد خبر 1244239
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
جلسه جامعه مدرسین با حضور رئیسی

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: باید با افرادی که در زمان مسئولیت خود تخلف و یا ترک فعل داشتند و مسبب وضع فعلی هستند، برخورد قانونی شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت آینده کار سختی برای رفع مشکلات در پیش دارد، گفت: وضعیت کشور به ویژه از لحاظ بودجه‌ای و اقتصادی خوب نیست و دولت بعدی کار بسیار سختی برای رفع مشکلات مردم دارد.

بیشتر بخوانید:

مرندی: انتخاب رئیسی یعنی ایران بیش از این منتظر غرب نمی‌ماند

وی بیان کرد: تورم شدید، نقدینگی سرگردان، کسری بودجه بسیار زیاد، گرانی مسکن و قیمت بالای بسیاری از کالاهای اساسی فقط بخشی از مشکلات فعلی کشور است که دولت سیزدهم با این شرایط سخت، باید کار خود را آغاز کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی هم مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که دولت آینده در کنار کار سختی که برای ساماندهی اوضاع اقتصادی بر دوش دارد، باید راهکارهایی را هم برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کشور در نظر گیرد.

بیشتر بخوانید:

تعبیر مراجع تقلید از ابراهیم رئیسی

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت سیزدهم حتما باید یک کابینه انقلابی، متعهد، متخصص، با انگیزه و متشکل از نیروهای جوان و باتجربه تشکیل دهد تا آنان راهکارهایی را برای برون رفت از وضعیت فعلی کشور در نظر گیرند و در عمل هم اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

غضنفرآبادی با تاکید بر ضرورت برخورد با افرادی که با عملکرد ضعیف خود منجر به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شدند، گفت: باید با افرادی که در زمان مسئولیت خود تخلف و یا ترک فعل داشتند و مسبب وضعیت فعلی هستند و باعث مشکلات زیادی برای کشور شدند، برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه‌ کابینه دولت آینده باید متشکل از افرادی دلسوز، متعهد و مردمی باشد، افزود: دولتمردان آینده باید برای خدمت‌رسانی به مردم وقت بگذارند و به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتما باید روحیه انقلابی و کار جهادی در دولتمردان وجود داشته باشد چرا که مشکلات کشور بسیار زیاد است و با چند ساعت و چند روز نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    1 0
    کار دولت چهاردهم سخت تر
  • علی خان IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    اگه جلو رانت و اختلاس و دادن سهمیه از سفره بعضی ها جمع بشه و عدالت اجتماعی رعایت بشه مطمئن باش کار راحتی است . مملکت نفت ، گاز و معادن و نیروی کار فراوان داره پس شعر و غزل نباف لطفا .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس