چمران نمایه

منتخب شورای ششم شهر تهران از انصراف ۱۰ نفر از گزینه‌های انتخاب شهردار خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های اولیه ۱۰ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

به گزارش مشرق، مهدی چمران منتخب شورای ششم،‌ درباره سرانجام انتخاب شهردار در پایتخت اظهار داشت: شب گذشته برخی از گزینه‌ها از ۴۱ نفر پیشنهاد انصراف دادند چرا که برخی از آنها اعلام کردند به لحاظ برخی از مسئولیت‌ها و یا حکم از رهبری جهت حضور در شهرداری تهران منصرف شده‌اند و بابت این موضوع عذرخواهی کردند.

وی افزود: سایر گزینه‌ها که اعلام آمادگی کردند، قرار شده رزومه کامل اولیه از خودشان تا چهارشنبه برای ما ارسال کنند و بعد ما بررسی مقدماتی و نهایی انجام دهیم. 

بیشتر بخوانید:

چمران:‌ برخی از افراد فهرست ۴۱ نفره دور از جایگاه شهرداری هستند

منتخب شورای ششم گفت: بررسی‌های اولیه که انجام شد، ۱۰ نفر در مرحله پایانی انتخاب می‌شوند و سپس از آنها مصاحبه و برنامه‌های حضوری خواهند داشت تا ما از میان آنها فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد شهردار زن یا مرد برای پایتخت چیست، گفت: این قضیه به لحاظ جنسیتی فرقی ندارد. همه گزینه‌ها مقایسه و بررسی می‌شوند و نظر مثبت یا منفی خاصی در این راستا نداریم.

وی در مورد گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ها برای انتخاب شهردار انجام گرفته گفت: باید این موضوع را دقیق بررسی کنیم و هنوز انتخاب شهردار مشخص نیست. 

وی در مورد شاخص‌هایی که از سوی شهروندان به سایت شورای ائتلاف جهت انتخاب شهردار ارسال شده است، گفت: از جمله این شاخص‌های بارز که توسط شهروندان ارسال شده است، انتخاب شهردار از بدنه شهرداری و یا ملی بودن چهره آن است. 

وی گفـت: برای ما فرقی ندارد که بدنه شهردار از خارج شهرداری باشد، البته اگر از بدنه باشد چه بهتر و اگر از خارج از شهرداری باشد،‌اگر توانمند باشد مشکلی ندارد. آقای قالیباف هم برای خارج از شهرداری بود ولی بهترین شهردار پایتخت شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 1
    ((دوران کارورزی شهردار در شهر تهران در شرایط کنونی حساس کشور تمام شده و کشور در شرایط حساس و مهمی به لحاظ پایش عملکردی مدیران ارشد و عالی کشور قرارگرفته پس یک چهره ملی که سابقه مدیریتی در شهرداری تهران ندارد نمی تواند با شروع کار در شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ آنچه مردم انتظار دارند را جامع عمل بپوشاند و منشا تحول باشد)). شهرداری تهران محل کار سیاسی نیست و محل کار بلدی ، تخصص و جهاد با روحیه انقلابی است. یک فرد سیاسی یا نظامی که سابقه کاری و مدیریتی در شهرداری تهران ندارد و با نحوه کار با بدنه شهرداری و ساختاری آن آشنایی نداشته و به مجموعه حقوق و قوانین مرتبط با شهرداری ها با تجربه و در عمل مسلط نیست بدیل آنکه پرسنل عریض و طویل شهرادری تهران از چنین فرد نابلدی حساب نمی برند، آنهم در شرایطی که تهران با توجه به عملکرد چندساله گذشته شهرادری نیازمند اقدامات عاجل توسط فردی کارآشنا و مسلط در شهر تهران است ، بدرد شهرداری تهران نمی خورد و صرفا می تواند بدنبال سکویی برای پرش خود بگردد و بکلام ساده تر پرسنل مدیریتی سطوح رده میانی و پایینی شهرداری تهران قلاب سنگش می کنند و بازی اش می دهند .
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    2 2
    ایشالله سعید محمد عزیزم بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس