کد خبر 1244911
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری شفادارو و داروسازی اکسیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بانک دی، ریل سیر کوثر و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴۱۴ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۳هزار و ۹۲۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷میلیارد و ۹۳۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۷۳۴میلیارد تومان در بیش از ۸۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری شفادارو و داروسازی اکسیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع شیمیایی فارس، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان و کشاوری و دامپروری مگسال بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۸۶۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸هزار و ۴۲۵میلیارد تومان در ۵۰۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۹۴۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، ریل سیر کوثر و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، مبین وان کیش و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس