کد خبر 1244937
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش مشرق کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: تریبون رسانه های لندنی و سعودی در اختیار گروهک های تروریستی؛ از حضور سخنگوی فرقه رجوی در اینترنشنال سعودی تا رپرتاژ گسترده بی بی سی از سیرک منافقین!

گاف خنده دار سخنگوی گروهک منافقین در اینترنشنال: بیش از 90 درصد مردم ایران در انتخابات شرکت نکردند!

نکته عجیب اینکه کارکنان بی بی سی مثل بهمن کلباسی در حالی در فضای مجازی از حضور سخنگوی مجاهدین در شبکه اینترنشنال انتقاد کردند که خود مأموریت تبلیغات گسترده از این سازمان تروریستی را در دستور کار خود داشتند!

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عرفان IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    20 0
    مریم خاک توسرت مریم خاک تو سرت
    • REZA IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      4 0
      روسری بسته اما پاهاش لخته!! خخخخخخخخخخخ
  • سید IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    8 0
    اسلام اموی و تشیّع رجوی در مقابل اسلام نبوی و تشیّع علوی!!!!
  • DE ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    5 0
    از مالیخولیایی های البانی چه انتظاری دارید؟ چهار دهه است این پرت و پلا ها ی تکراری و چرندیات رو میگن. اگه نگن از دریافت شمش طلا و دلار مفتی سعودی/ عبری خبری نیست ! بایدبرن تو دشت های البانی حیوان بچرونن!
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    3 0
    جنایت های فرقه ی مزدور، بی آبرو و تروریستی منافقین فراموش نشدنی است . این گروهک تروریستی استاد داعش و ددمنشی آن فراتر از تصور است ،اما متاسفانه مسئولین درحوزه ی مختلف با عدم افشای هویت جنایتکارانه ی آن باعث شده اند که نسل جدید و وجدان های بیدار نسبت به این آدم کشان قصی القلب اطلاعات کافی نداشته باشد. ترور هزاران انسان بی گناه (زن ،مرد وکودک )،ستون پنجم دشمن ،شرکت درجنگ به همراه ارتش صدام ، جاسوسی برای دشمنان ملت ایران (آمریکا ،رژیم صهیونیستی ، کشورهای مرتجع عرب و....) و.... از اقدامات این گروهک پلید است.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    فقط شما برید
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    بین رجوی و رف..... تشابهاتی وجود دارد. رجوی سعی میکرد با چاپلوسی خود را به متن انقلاب چسبانده و در عین حال از موضع برتر امام و بعد طالقانی و احمد خمینی را به عنوان ریس جمهور معرفی کند. رفسنجانی هم سعی کرد از موضع برتر حسن خمینی را به عنوان علامه جا زده و ماجرای خبرگان 68 را تکرار کند. هر دو کوتوله های سیاسی ولی به شدت موذی بودند. .... قجر هم به دنبال همان انتصابات قبلی رجویست. فیلم های قبل ریاستش را ببینید . زنی چلمن و چاپلوس که حتی بلد نبود محکم بایست و کف بزند. مشکل گفتار دارد. با تمام ژل هایی که تزریق کرده هنوز عجوزه است. یکی از علت های روسری سر کردنش تقلب در سخنرانیهایش است. یک گوشی متن را برایش میخواند و او تکرار میکند. به همین دلیل مکث های بسیار در حرفهایش است و همه به زبان کتابی نه محاوره ای ! دندان همه اعضا کرم خورده و فقط دندان اوست که انگار تبلیغ خمیر دندان میکند. در فیلم های قدیمی دندانهایش ارتودنسی لازم داشت. مریم مریخی که یک رده پائین تر است یک دندان سالم ندارد. نه اینکه فرقه پول تعمیر دندان اعضایش را ندارد بلکه فقط یک نفر است که میبایست به عنوان نماد خدایگان در راس باشد و آن کسی جز مسعود و قجر نیست. تقی شهرام زنده بود تعجب میکرد چگونه سازمانی که به او اپورتونیست میگفت خودش در منجلاب همان اپورتونیسم غرق شده و شعار جدایی دین از سیاست میدهد در حالیکه آیه قران بالای نشان سازمانش است ! صورت جاسوس هسته ای خائن ملی علیرضا جعفر زاده عین سیرتش است یعنی یک کثا... . اف و نفرین به سرتا پای چنین فرقه ای که با فریب جوانان هزاران تن را به کشتن داد و حالا رهبرانش چکمه لیس ژنرالهای آمریکایی و ثناگوی عربستان شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس