واکنش جالب رئیس باشگاه رئال مادرید به انتشار فایل صوتی‌اش علیه رائول و کاسیاس

رئیس باشگاه رئال مادرید به انتشار یک فایل صوتی از او که در آن از ستاره‌های پیشین این تیم بدگویی می‌کند واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار یک فایل صوتی توسط نشریه کنفدینسیال اسپانیا متعلق به سال ۲۰۰۶ که در آن فلورنتینو پرزرئیس باشگاه رئال مادرید پیش از پایان دوره اول ریاستش در این باشگاه، دو تن از ستاره‌های وقت باشگاه یعنی ایکر کاسیاس و رائول گونسالس را شیاد خطاب می‌کند، رئیس کهکشانی‌ها با انتشار بیانیه‌ای از خود دفاع کرد. او اگرچه انتشار این فایل صوتی را هدفمندانه و در راستای تخریب وجهه او به خاطر پافشاری بر اجرای پروژه سوپرلیگ اروپا دانسته اما منکر اینکه چنان جملاتی را درباره ستاره‌های سابق رئال مادرید گفته، نشده است.

پرزدر این بیانیه که در سایت رسمی باشگاه رئال مادرید قرار گرفته نوشته است:

«در خصوص گزارش نشریه کنفدینسیال که در آن عباراتی منسوب به من منتشر شده است، لازم می‌دانم که در خصوص برخی نکات شفاف‌سازی کنم:

عبارات بازتولید شده در مکالمه‌ای که به صورت مخفیانه توسط آقای خوسه آنتونیو آبیان (خبرنگار اسپانیایی) ضبط شده، چیزهایی است که او سال‌ها سعی در فروش آنها داشت و موفق نمی‌شد. عجیب است که حالا با وجود گذشت این همه زمان، نشریه کنفیدنسیال آنها را امروز منتشر کرده است. چیزی که منتشر شده تنها گزیده‌ای از یک گفت‌وگوی طولانی با مفهومی کلی‌تر است.

من دلیل اینکه چرا الان و بعد از گذشت این همه سال از زمان بیان آن جملات، چنین چیزی باید منتشر شود را درک می‌کنم و آن را مرتبط با نقشم به عنوان یکی از نیروهای محرکه پشت سوپرلیگ می‌دانم. من رسیدگی به این موضوع را به وکلایم سپرده‌ام و آنها در حال بررسی ماجرا برای انجام اقدامی مقتضی هستند.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس