کد خبر 1245051
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
رئیسی

رئیسی گفت: بنده به صراحت اعلام می کنم به آیندگان بگویید تا پایان سال حدود ۵۹ میلیون نفر از هموطنان که جز گروه هدف واکسیناسیون ما هستند، واکسینه خواهند شد.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به اینکه چرا با وجود تولید ٢ واکسن و انجام کارآزمایی بالینی برای چند واکسن کرونای ایرانی باید شاهد این موضوع باشیم که برخی از هموطنان برای تزریق واکسن به کشور ارمنستان سفر می‌کنند، گفت:  باید بگویم که این مسافرت اصلا کار درستی نیست زیرا غرور ملی ما خدشه دار می‌شود و رفتن اتوبوسی به ارمنستان در شان ما نیست.

او افزود: البته نباید از این موضوع غافل شد که شهروندان کشور ارمنستان خود  تمایلی به واکسیناسیون ندارند اما علت اینکه بعضی از افراد به این کشور می روند نگرانی است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: برخی از افراد از نرسیدن واکسن یا کمبود آن واهمه دارند اما بنده به صراحت اعلام می کنم و به آیندگان بگویید تا پایان سال حدود ۵۹ میلیون نفر از هموطنان که جز گروه هدف واکسیناسیون ما هستند، واکسن دریافت خواهند کرد.

رئیسی در ادامه اضافه کرد: از شهرویور ماه ماهانه  ۱۰ میلیون دوز واکسن تزریق می شود لذا افراد توجه داشته باشند تا پایان سال این عدد قطعا به ۷۰ میلیون دوز خواهد رسید، بنابراین بنده مجدد هم می گویم ما از شهریور ماه مشکل تامین واکسن در کشور نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    همش دروغه، با این وضعیت کُند و ضعیف واکسیناسیون بعیده بیش از ٣٠ میلیون نفر تا پایان ١۴٠٠ دو دوز واکسن کرونا رو دریافت کنند. ۵٩ میلیون پیشکش.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    بازم وعده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس