کرونا نمایه

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۵ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۸۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۳۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۱۶ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۳۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۵۷ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۴۰ هزار و ۴۰۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۶ هزار و ۳۹۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۶۹ هزار و ۹۴۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۹۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۴ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۶۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 0
    آقای نمکی
    • مهندس نفت IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      2 0
      وزیر روحانی و دلسوزی مردم؟!! به جوک شبیه هست ..... در اولین روزهای انتشار کرونا معاونین همین وزیر دائم هوار می زدند که شهرهای مذهبی عامل انتشار کرونا هستند ... دقیقا" مردم را داشتند دوشقه میکردند ... تحریک مردم شهرهای بزرگ علیه شهرهای مذهبی .... این نسخه پوچ را تا مدتها برای مردم پیچیدند تا سرپوشی بر بی کفایتی خود بگذارند ... این استراتژی "تخم تفرقه انگلیسی" تاحدودی هم موثر افتاد ... حتس رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت طلاب خارجی حوزه علمیه قم باعث انتشار کرونا شده اند!!! یعنی تمام بالاوپایین دولت و بخصوص معاونین این جوجونمکی ، استراتژی دولت را بدقت دنبال کردند که ایجاد تخم تفرقه داخل مردم بود ....این استراتژی قطعا" با هماهنگی بچه های "بالا" در دولت بود. بعد هم الان دقت کنید هیچ مشخص نیست علت اینهمه تاخیر در واکسیناسیون و واردات واکسن چه بوده؟ نمکی میگوید دولت بودجه نداده اما دولت میگه پول داده ایم ... مجلس هم این وسط تحقیق و تفحصی نکرده از وزیرک دربار روحانی برای بررسی بودجه تخصیصی .... حالا این نمک کوچولو همبا چسباندن خود به ستاد اجرایی فرمان امام و واکسن "برکت" بخوبی دارد صحنه را کارگردانی میکند برای سرپوش گذاشتن روی سوء مدیریت کرونایی .... و البته یک هدف بزرگتر هم دارد .... صندلی در دولت بعدی ! :::::: مجلس در خصوص این آدم باید تفحص کند .... ایشون در لیست وزرای مشکوک به دوتابعیتی هم بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس