وزارت خارجه آمریکا: احیای برجام پاسخ بهتری به چالش‌های ایران است!

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به اینکه خروج از برجام وضعیت برخی چالش‌های ادعایی ایران را تشدید کرده، گفت که احیای برجام به واشنگتن امکان می‌دهد که به این چالش‌ها واکنش بهتری نشان دهد!

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری اظهار داشت که به اعتقاد مقامات واشنگتن، بازگشت به برجام به دولت ایالات متحده این امکان را می‌دهد که به چالش‌های ادعایی از سوی تهران واکنش بهتری نشان دهد!

پرایس در پاسخ به این پرسش که چرا دولت بایدن همانند سابق به ادامه مذاکرات غیر مستقیم با تهران در خصوص برجام معتقد است، ادعا کرد: «محدودیت برنامه هسته‌ای ایران با کمک بازگشت به برجام یعنی وقتی برنامه ایران در چارچوب توافق کنترل شود، برای ما شرایط بهتری مهیا می‌شود تا به تمامی چالش‌ها پاسخ دهیم. حقیقت این است که شما به دولت قبلی آمریکا اشاره کردید، از آن زمان که ایالات متحده از برجام خارج شده، اوضاع با هیچکدام از چالش‌هایی که ایران ایجاد کرده بهتر نشده و اکثر آنها با فعالیت‌های نامحدود در برنامه هسته‌ای بدتر هم شده است».

نماینده وزارت خارجه خاطر نشان کرد: «ما قصد داریم تلاش‌هایمان را برای محدودسازی برنامه هسته‌ای ایران به واسطه بازگشت به اجرای کامل [برجام] بیشتر کنیم، و همزمان تقابل فعال با برخی تهدیدها از جانب ایران را ادامه می‌دهیم».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 0
    آرزوی محدود کردن فعالیت های هسته ای ایران را به گور خواهید برد و دیگر هرگز نمی توانید ما را از حق مسلم خود محروم کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس