کد خبر 1245778
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

کاشت مو در کلینیک پیوند موی طبیعی آرین سیما

مناسب‌ترین روش کاشت مو روشی است که بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد و کمترین میزان استرس را به شما وارد کند. البته این معادله برای تمامی انتخاب‌های زندگی هم صادق است؛ یک طرف دست‌آورد و یک طرف هزینه دست‌آورد کاشت مو مشخص است، پر کردن نواحی بدون موی سر به شکلی که زیبایی و جوانی شما را بازیابی کند. در بخش هزینه عوامل زیادی وجود دارند، از استرس‌ها و صدمات روش‌های کاشت مو گرفته تا هزینه‌های مالی و زمانی. روش‌های کاشت مو در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند. تقریباً تمامی آن‌ها کم‌تهاجمی یا با حداقل تهاجم هستند، نتایج بسیار خوبی دارند و عوارض جانبی کمی را شامل می‌شوند. برای همین هر کدام در جای خودشان می‌توانند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35488208/image_62c91256de1397210c5915f114412465a12bb0cb.png

کاشت مو چیست

کاشت مو یا پیوند موی طبیعی، به برداشت و انتقال فولیکول مو از قسمت های قابل برداشت (بانک مو یا  و یا قسمت هایی از بدن مثل ریش و سینه، و کاشت آن در قسمت هایی که دچار ریزش (طاس) شده اند، گفته می شود.

متقاضیان کاشت مو آقایانی هستند که از طاسی وراثتی، و یا ریزش مو رنج می برند و زیبابی و جذابیت آن ها تحت شعاع این طاسی قرار گرفته است.

کاشت مو به منظور درمان طاسی سر می تواند برای افراد زیر مناسب باشد:

کاشت مو می تواند هم برای آقایان و هم برای خانم ها مورد استفاده قرار گیرد و خوشبختانه باید گفت که افراد با نژاد ها و سن های مختلف، سال ها است که با استفاده از این متد توانسته اند رشد موی طبیعی داشته باشند. کاشت مو به منظور درمان ریزش مو می تواند برای افراد زیر مناسب باشد:

مراحل کاشت مو

سالها است که کلینیک کاشت مو آرین سیما توانسته رضایت بیماران خود را در زمینه ی کاشت مو جلب نماید و زیبایی و جذابیت را به افراد متعددی بازگرداند. تعهد تیم پزشکی و تخصصی ما به افرادی که سلامت و زیبایی خود را به ما سپرده اند از جمله مواری است که توانسته ما را از کلینیک های دیگر متمایز سازد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35488208/image_57d2e3b2292cfd4d0e36e3813ff191f0de09d771.png

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو روش های مختلفی دارد و بنا به نظر پزشک متخصص پوست و مو و شرایط هر فرد این روش های کاشت می تواند در افراد مختلف متغیر باشد اما باید دانست که ماهیت کلی کاشت در تمامی روش ها یکسان می باشد به طور کلی انواع این روش ها به شرح زیر است:

 روش FUT

این روش قدیمی ترین روش در جراحی کاشت مو است. در این روش بیمار بیهوش شده و قسمتی از پوست پشت سر که دارای مو بود، به قسمت طاس جلوی سر پیوند زده می شود که به دلایل عوارضی همچون درد و خونریزی امروزه استفاده از آن منسوخ شده است.

روش  FIT

در این روش کاشت موی سر ، تارهایی از موی پشت سر به قسمت طاس جلوی سر پیوند زده می شود. اما این روش به دلیل خونریزی، دوران نقاهت پس از عمل، نیاز به تکرار جلسات و … امروزه استفاده نمی شود.

روش BHT

این روش مانند روش FIT است با این تفاوت که برای پیوند از موهای سایر قسمت های بدن نیز می توان به قسمت دچار ریزش، مو پیوند زد. اما این روش نیز به دلیل عوارضی که مانند روش FIT داشت، امروزه منسوخ شده است.

 روش  SUT

این روش یکی از جدیدترین و بهترین روش کاشت مو است که کمترین عارضه را دارد و در بیشتر کلینیک های پیوند مو، انجام می شود. این روش بدون خونریزی و بیهوشی انجام می شود و با یک دستگاه اتوماتیک موها برای پیوند برداشته می شوند. با این روش می توان ۱۴۰۰۰ تار مو را در قسمت دچار ریزش کاشت کرد.

کاشت مو به روشFUT

در روش کاشت مو به روش FUT فولیکول های مو با یک برش خطی (برداشت فلپ) از پشت سر فرد برداشته می شود و بعد از برش و تقسیم به قطعات کوچکتر ، در قسمت های مورد نظر کاشته می شود (از این زمان به بعد، به این برش ها، گرفت گفته می شود). در این روش تعداد فولیکول های بیشتری قابل انتقال هستند، ولی باید گفت که خط برش در قسمت اهدا کننده به صورت یک نوار خطی باریک صورتی رنگ، در پشت سر باقی خواهد ماند که البته زیر پوششی از موی سر مخفی شده و تنها با کوتاه شدن بیش از حد مو، قابل رؤیت است.

کاشت ابرو

انتخاب مدل ابرو در هر دوره زمانی متناسب با مد و سلیقه افراد تغییر می‌کند به عنوان مثال در گذشته افراد اغلب مدل ابروی باریک و کشیده را انتخاب می‌کردند در حالی که امروزه سلیقه افراد تغییر کرده و بیشتر ابرو های پهن و زخیم و پرپشت را می‌پسندند.

 اغلب کسانی که به دنبال کاشت ابرو می‌باشند ابرو های کم پشت و باریکی دارند یا به دلایل متعددی مانند استفاده بیش ار حد از مواد آرایشی مثل مداد ابرو و سایه ابرو و یا سوختن پوست ناحیه‌ای از ابرو ها یا برداشتن غیر اصولی ابرو ها و غیره، قسمتی  یا کل ابرو های آن‌ها دچار ریزش  یا کم پشتی شده است.

 از طرفی گرایش اغلب مردم به داشتن ابرو هایی پرپشت و پهن و همچنین وجود جدیدترین و به روزترین تجهیزات و حضور برترین متخصصان در حوزه کاشت مو که باعث عملکرد فوق‌العاده مطلوبی برای تمامی متقاضیان ایمپلنت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی رز شده است؛ خود دلیل افزایش روز افزون تقاضای این عمل در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران شده است.

http://file.tesmino.ir/reportage/35488208/image_eaf3ec95576d8ed3d9fa0368b8967f4a72d1d773.png

کاشت ابرو چیست ؟

در کاشت و پیوند ابرو فولیکول های مو که شامل مو و قسمت های بسیار جزئی که وظیفه ساخت و رشد مو را دارند از قسمتی از سر که معمولا شامل پشت سر و مابین دو گوش فرد می باشد گرفته می شود و به ناحیه از ابرو که نیاز به کاشت دارد پیوند زده و منتقل می شود. پس از کاشت فولیکول های مو در ناحیه ابرو ، تار های موی کاشته شده تا پایان عمر فرد با همان قوت به رشد خود ادامه می دهند و همچون ابروی خود فرد می توان آن ها را برداشت و یا اصلاح نمود.

کاشت ابرو طبیعی و ویژگی‌ های مهم ابرو

ویژگی مهم موهای ابرو که در فرآیند کاشت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند:

 خواب و رویش ابرو در بخش های مختلف ابرو کاملا متفاوت است

موهای ابرو به صورت افقی نسبت به پوست صورت رشد می کنند و مانند موهای سر که نسبت به پوست سر عمودی رشد میکنند نیستند و زاویه بیشتری نسبت به پوست صورت از فولیکول دارند که همین امر سبب این موضوع می شو.

برخلاف موهای سر که به صورت دسته ای یعنی 2 تایی 3  تایی و حتی  4 تایی رشد می کنند موهای ابرو تار به تار و تکی رشد میکنند.

ارتباط با کلینیک آرین سیما

میدان ونک، نبش گاندی جنوبی، ابتدای کوچه بیستم، ساختمان شماره 142، طبقه 3

شماره های تماس پاسخگویی 9 صبح تا 8 شب

02188876001

02188876002

021-87700880

09126457379


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس