کد خبر 1246041
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
مومنی: مجیدی با برد در دربی حرفش را به کرسی نشاند/ پنالتی زدن برای عبدی زود بود

مهاجم پیشین استقلال گفت: استقلال با برد در دربی سروسامان گرفت و فرهاد مجیدی بدون حضور و تاثیر مدیران باشگاه حرف خود را به کرسی نشاند.

به گزارش‌ مشرق، محمد مومنی در خصوص دربی ۹۶ پایتخت و برتری استقلال در ضربات پنالتی اظهار داشت: دیداری که با ترس و استرس همراه باشد و بیشتر جانب احتیاط در آن رعایت شود، بازی خوبی نخواهد بود. در نیمه اول تیم‌ها فقط همدیگر را ارزیابی کردند و به  اتفاقات فوتبال نظر داشتند که اتفاقی نیز رخ نداد. نیمه دوم جنب و جوش بازیکنان بیشتر و به خصوص در دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی ایجاد شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به دنبال استفاده از خطوط مورب عمقی استقلال بود و بیشتر وینگرهای چپ و راست خود را صاحب توپ می‌کرد و استقلال به دنبال استفاده از کانال‌های کناری بود. با این حال با توجه به آنالیز دو تیم از یکدیگر، تمام خطوط بسته شده و بیشتر بازی در یک سوم میانی رقم می‌خورد. قدرت ریسک پذیری هر دو تیم کم بود و هر دو می‌ترسند اگر توپی وارد دروازه شود نتوانند جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

تلفات سنگین استقلال در دربی

مهاجم پیشین استقلال تصریح کرد: بیشتر برنامه‌ریزی دو تیم روی ضربات ایستگاهی بود و در این زمینه استقلال نسبت به پرسپولیس موقعیت بیشتری به دست آورد. درست است که  ضربه آل‌کثیر به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و این مهم‌ترین و اصلی‌ترین موقعیت بازی بود، اما مهدی قایدی نیز یک تک به تک را گل نکرد و موقعیت‌هایی هم توسط مرادمند و مطهری به دلیل عدم دقت آنها از دست رفت.

مومنی با اشاره به تعویض‌های خوب مجیدی گفت: حضور مهدی‌پور در نیمه دوم روند هجومی استقلال را بهتر و این بازیکن با پاس‌های عمقی برای قایدی و مرادی کفه ترازو را به نفع آبی‌پوشان سنگین کرد. این موضوع فشار و استرس روانی را برای پرسپولیس ایجاد کرد. در پنالتی‌ها دروازه‌بان نقش بیشتری ایفا کردند و اشتباهات بازیکنان پرسپولیس بیشتر از استقلال بود. فکر می‌کنم برای مهدی عبدی زود بود که در دربی پنالتی بزند و گل‌محمدی باید دقت بیشتری کرده و از بازیکنان باتجربه‌تر استفاده می‌کرد.

وی با تمجید از نمایش فرجی در خط دفاعی پرسپولیس گفت: یکی از کارهای خلاقانه پرسپولیس استفاده از فرجی به جای حسینی بود. سیدجلال با وجود تجربه بسیار گرانبها و اینکه بازیکن بسیار خوبی است، اما شاید به دلیل شرایط سنی در تقابل‌های تک به تک و فیزیکی تبدیل به نقطه آشیل پرسپولیس می‌شد.

مومنی با تاکید بر تاثیر این برد در وضعیت استقلال گفت: استقلال با برد در دربی سر و سامان گرفت و این در شرایطی است که فرهاد مجیدی بدون حضور و تاثیر مدیران باشگاه، همیت آنها و هیئت مدیره توانست حرف خود را به کرسی بنشاند. استقلال نشان داد می‌تواند بدون حضور مدیران باشگاه نتیجه بگیرد و به پشتوانه هواداران، بازیکنان، کادرفنی و پیشکسوتان کار خود را ادامه دهد و به هیچ‌کسی نیاز ندارد. فرهاد مجیدی با این برد نشان داد مدیران هستند که از اعتبار باشگاه استفاده و بالا می‌روند و استقلال به این نفرات احتیاجی ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    با رشوه به فغانی. چه خبر از بابا محمود؟؟؟؟؟؟؟ با حق خوری بردید.
    • Rezaya IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      2 0
      نکنه انتظار داشتی باز داوری بزارن که مثل ۵ بازی گذشتتون که هربازی دوتا پنالتی یا گل آفساید بهتون هدیه بده ؟؟؟ یا انتظار داشتی عبدی یه گل دیگه با دست بزنه براتون خخخخ حقیر اگر داور به نفعتون هم میگرفت بازم هیچی از دستتوت برنمیومد چون یه دونه ضربه هم داخل چهارچوب نداشتین خخخخخ اول بازی همش خودشون رو میتداختن زمین که ضربه ایستگاهی بگیرن ولی وقتی داور پنالتی و گل آفساید وگل زدن با دست بهتون هدیه نداد همه ایران وآسیا دیدن که بدونه داور هیچی نیستین درضم خطای مطهری هم همه عکسشو دیدن که پاش برخوردی نداشت ک اگرهم میداشت به گفته ۱۷ کارشناس تو این چند روزه فقط کارت زرد داشت که اونم دردی و دوا نمیکرد براتون ... راستی برای سوختگیهاتون بایا کنین دوستان عزیز موفق باشید وپایدار هم پرسپولیسی ها هم استقلالی ها یاحق
    • علی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      0 0
      هنوز نتونستین باخت رو حزمش کنین عیبی نداره زمان بهتون کمک میکنه خبره بابا محمود رو از بابا مسعودتون بپرسین که یک ماه دیگه داره میره پیشش و شما باز باید دستوپا بزنین برای بقا تو لیگ
  • تاجی قهرمان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    اخ گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس