کد خبر 1246156
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

به گزارش مشرق، محسن مهدیان در کانال تلگرامی خود با عنوان کشکول نوشت:

در روزهای انتخابات یک رویداد توجه کاربران رسانه ای را به خود جلب کرد، خاطرتان هست؟ انتشار تصاویر برخی زنان بیحجاب که در حلقه هراس اوباش سیاسی پای صندوق رای رفتند.

در داخل کشور نیز کم از این تصاویر نداشتیم. خانم هایی که عرفا بدحجاب محسوب می شدند اما دعوت به رای می کردند. انتشار این تصاویر رسانه های شیطان را بسیار عصبی می کرد. یکی از رسانه ها نوشت اینها مزدوران جمهوری اسلامی اند که برای تبلیغ رای حقوق می گیرند.

اما چرا عصبانی شدند؟ چرا شوکه شدند؟ به جهت یک محاسبه غلط.

ضدانقلاب روی یک موضوع در جمهوری اسلامی دچار خطای فاحش محاسباتی است. بروز تمام عیار این خطای محاسباتی نیز پدیده ای است به نام مسیح علینژاد. پدیده ای که به جهت جهل کنشگر، در نهایت به نفع انقلاب اسلامی تمام شده است. شنیده اید که عدو شد سبب خیر اگر خدا خواهد؟ همان.

مساله حجاب در ایران برخلاف تصور ضدانقلاب، یک سبک زندگی است و نه یک کنش سیاسی. بدحجابی یا شل حجابی نیز نوعی عرفی گرائی است. اساسا دختران این سرزمین عفیفه و نجیبه اند. ممکن است حجاب بخشی از جامعه ما به جهات شرعی نقص داشته باشند، اما این سطح از حجاب نه خدای نکرده از سر بی حیایی است و نه به طریق اولی سیاسی است. بخشی از لوازم زندگی مدرن عرفی گرائی است و دختران ما با حیا و عفت مانوسند، و حجاب شان را ولو شل حجابی، حجاب می دانند و عمل به شرع. اصلاح این برداشت از حجاب، البته نیاز به نقش آفرینی نهادهای فرهنگی دارد که متاسفانه در غفلت و یا تغافلند.

و اما مهمترین اصل در این روزها خالص سازی است. هیچ امری مهمتر از جداشدن اصل از بدل نیست. علینژاد کمک کرده است دختران عفیفه ما خط شان از جریان فحشای سیاسی جدا شود. دختران خیابان انقلاب ابزار سیاسی جنسی برای اعتراضات خشن اند که هیچ نسبتی با جامعه دختران ایران زمین ندارد. تلاش علینژاد کمک کرده است صف کم حجابی عرفی و حتا بدحجابی از بی حجابی سیاسی جدا شود؛ این خدمتی بزرگی است. تا دیروز برخی افراد ظاهرگرا به غلط تصور می کردند هرکس شل حجاب بود با دین و انقلاب مساله دارد، اما امروز مشخص شد این اقلیت بدنام چه سهمی را از جامعه متدین زنان و دختران ایران دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    16 59
    پس بريد دعا به جون مصى على نژاد كنيد !
    • مهدی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      38 1
      دعا میکنیم شرش کم بشه
  • رضا IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    34 23
    باید از امید دانا هم تشکر کرد که بسیاری از زنان بی حجاب رو پای صندوق رای آورد تا به آقای رئیسی رای بدن
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    24 42
    از هر دو تا خبر یه خبر مال مصی علینژاده بعد اینا میگن مصی علینژاد مهره سوخته است!
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    31 49
    از دست این فعال مدنی خواب و خوراک ندارین
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      6 4
      نادان را از هر طرف بخواني نادان است، نادان!! علينژاد دلقك!! فعال مدني كجا بود؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      3 4
      بیشتر به معدنی میخوره تا مدنی! تو هم برو با رویاهات خوش باش
    • سید مرتضی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      0 0
      فعال مدنی از وزارت خارجه امریکا چرا حقوق می گیرد ؟؟ به خدا فکر کردن هم بد نیست
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    42 18
    بی حجابی در واقع نوعی بی شعوری فرهنگی است و رنگ بوی سیاسی نداره اصلا
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      1 2
      ساکت
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    23 44
    چرت و پرت گفتی ها حجاب اجباری رو خودتون هم قبول دارید شکست خورده و دیگر نیروی انتظامی با مردم برخورد نمیکند.
    • مهدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      19 3
      اگه حجاب شکست خورده دیگه مشکلتون با نظام چیه؟
    • دهه هشتادی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      16 9
      لطفاً تا اخر بخونید اولا حجاب دستور خداست اصلا این به کنار هر کشوری یک قانونی داره دیگه درسته؟ خب قانون کشور ما هم اینه اینکه بدون حجاب ( بدحجاب هم نه کلا بدون حجاب) بری تو خیابون بی احترامی و نقض قانون کشوره مثل اینه که مثلا ماسک نزنن بعد بگیم پروژه ماسک اجباری شکست خورد حجاب مثل همون ماسکه جناب شما چه خانم هستی چه آقا لطفاً پیانو رو تا آخر بخون شما آیا حاضری نصف عشق همسرت مال یک زن دیگه باشه که مثلا شوهرت تو خیابون دیدش و مثلا صورت و اندام خیلی زیبایی داشته و آرایش غلیظ؟( یا اگر آقایی خانومت چنین چیزی رو دوست داره من کسی رو متهم نمی کنم اما ممکنه نگاه آدم یک دفعه و بی منظور بیفته ) اصلا نصف هم نه ۱ درصد دوست داری؟ معلومه که نه من روحیات خانما رو می شناسم امکان نداره چنین چیزی رو قبول داشته باشن عزیز من یک سوال دیگه می پرسم از دختر خانوما شما فرض کن اصلا حجاب برداشته شد و شما بی حجاب اومدی بیرون دوست داری اون پسری که شاید اگر متوجه اش بشی.....حاضر نیستی تو صورتش بندازی با دیدنت لذت ببره و بعد پیش دوستاش تعریف کنه که آره دختره عجب... و ...( یا اگر پسری دوست داری راجب دختر و خواهرت هم همینجوری رفتار بشه؟) مشخصه که نه. ببخشید که دارم بی پرده صحبت می کنم اما واقعیته برخی خانوما هم میگن دلت پاک باشه بسه حجاب لازم نیست من اینم رد می کنم شما فرض کن بهت خبر میدن شوهرت با یک دختری رفته بیرون میری میبینی که بعله دارن دل و قلوه میگیرن چه واکنشی نشون میدی؟ اگر اون بگه دلم پاکه و من فقط تو رو دوست دارم باور می کنی مشخصات نه ببخشید که هم طولانی شد هم یک مقدار بی پرده و شاید خارج از ادب صحبت کردم مشرق لطفاً بدون سانسور منتشر کن این حرف ها باید شنیده بشه( البته من قصد توهین به همه آقایون رو ندارم ها قطعا هر جنسی هم خوب داره هم بد بد برداشت نشه)
  • بی نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    15 34
    برادر من شل حجابی یعنی چی یا مثل مالزی و لبنان و ترکیه بگیم هرکی حجاب کامل داشته باشه یا نداشته باشه یا همه داشته باشند بازی با کلمات چیه می کنی ؟ حجاب سیاسی و غیره به همون شل حجاب ها یک روز اجازه بده ببین همه بدون حجاب میان تو خیابان میگی نه یکبار امتحان کن
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    13 8
    خوشم نیومد
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 3
      ساکت
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    11 1
    امریکا بعد از یه مدت خودش اینو حذف میکنه دیگه کارکردی براش نداره
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    6 4
    مایه شرمساری مقامات ایرانه که خواستند یک خبرنگار را بدزدند
    • DE ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      2 6
      اینقدر ساده لوحانه حرف نزن ! از مکاری و موذی گری غربی ها خبر نداری ! از کجا کار خود سی ای ا نباشه. خودشون براحتی اب خوردن میتونن شنود ودوربین کار بذارن بعد بخوان مثل همیشه گردن جمهوری اسلامی ایران بنذارن. سرویس های جاسوسی امریکایی توی کشورهای جهان سوم هزاران بار از این مکارگری ها و توطئه ها کردند .
  • DE ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 1
    تیتر مقاله اصلا مناسب نیست ومقاله خوبی نبود! زیرا این زن مثل مهناز افشار فراری! در قتل یک پدر بدبخت و بی گناه دست داشته. این زن شیطان صفت یک قاتله! باعث مرگ یک انسان بی گناه شده! خانم هر شب با یاد اقای مرادی که کشتی اش راحت و اسوده بخواب ! امیدوارم سرت بیاد! ته جهنم هم نشین شیطان باشی!
    • امان از دروغگو IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      0 0
      قاتل پدر بدبخت چیه
  • رامیار کبودوند IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 1
    اینگونه افراد مهره های دلقکی C.A.A هستند که تاریخ مصرف کوتاهی دارند.واونهارو مثل عروسک خمیه شب بازی ، بازی میدن وبازیچه تر ازونا کسانی هستندکه گول اینگونه ترفندهای کودکانه رامیخورند.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    1 0
    خوشم نیومد
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 1
      ساکت
  • حسین منصور حلاج IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    5 14
    کسی پوشش وحجاب را رعایت نمیکنه . بخودش مربوطه کاری نمیشه کرد ولی هر مردی نگاه کنه خودش درد میکشه .هرآنچه دربند آنی ، بنده آنی عارفان گفتن نگاه کردن به زن با نگاه به دیوار برای من برابره مثلا مولانا مولوی ،جنید بغدادی . ابوبکر شبلی یا حلاج ویا بایزید بسطامی و ابوالحسن خرقانی و ابو سعید ابوالخیر .درودخدا براین ابرمردان ، از اینان میبایست انسان بودن را آموخت.
    • رامیار کبودوند IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 8
      هرچیزی که درجستن آنی ، آنی . کلا زندگی و شخصیت را نابود خواهد کرد .و آرامش را بهم میزند. و همچنین ارتباط با خدا را ازبین میبرد درود خدا بر عارفان بزرگ ما حلاج .شبلی .سعید ابواخیر. رودکی و.........
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 0
    توییتر انقلابی ها محل ضریب دادن به این خانم شده اینقدر که بچه های ما مشغول علینژاد هستند دختران بی حجاب توجهی به او ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس