کد خبر 1246386
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام به حدود ۱۴۵میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ولراز به ۵.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش بیش از  هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۴۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «سکارون»، «غدام» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سیمان کارون بیش از ۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شاوان»، «تپیکو» و «دی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۵۰میلیارد تومان (۷۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۶۰میلیارد تومان (۴۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف لیزینگ رازی (ولراز) به ۵.۹درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«نبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۱۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۵۵میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «فرآورده های نفتی» با تقاضای ۳۱۰میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود ۴۳درصد از هزار و ۸۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۹۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

 

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس