تمام وسوسه‌های زمین

رمان ۳۰۰ صفحه‌ای «وسوسه‌های ناتمام» پیش از فرا رسیدن ماه محرم از سوی انتشارات کتابستان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، ابراهیم حسن‌بیگی، نویسنده گفت: «وسوسه‌های ناتمام» عنوان رمانی است که مدتی است نگارش آن به پایان رسیده و به همت انتشارات کتابستان منتشر خواهد شد.وی افزود: این رمان سرنوشت یکی از شاهدان واقعه کربلا که خود از سپاه یزید بوده را روایت می‌کند که تا زمان حاضر، روحش سرگردان بوده و داستان را برای ما روایت می‌کند. در واقع در این رمان به صورت مستقیم به واقعه کربلا پرداخته نشده، بلکه تغییر و تحولی که در این شخصیت به سبب این واقعه رخ می‌دهد، مورد توجه قرار گرفته است.  

«وسوسه‌های ناتمام» حسن‌بیگی تا محرم منتشر می‌شود

حسن‌بیگی ادامه داد: رمان ۳۰۰ صفحه‌ای «وسوسه‌های ناتمام» پیش از فرا رسیدن ماه محرم از سوی انتشارات کتابستان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.یادآور می‌شود؛ درباره معرفی این کتاب آمده است: «چهارده قرن گذشته، چیزی هم تا پایان قرن پانزدهم نمانده است؛ اما هنوز درد جوان عاشق‌پیشه کوفی تمام نشده است. آتشی که او در آن می‌سوزد، از هُرم کوره آهنگران هم سوزاننده‌تر است. ماجرای ایوب نه تنها عجیب که دردناک‌ترین اتفاق روز کربلاست. آنجا که او شمشیر می‌کشد و در برابر کسی قرار می‌گیرد که همه چیزش از اوست. آیا او کار را تمام می‌کند؟ آیا وسوسه‌های ناتمام دامن او را هم می‌گیرد؟»
این نویسنده پیش از این آثاری همچون «اشکانه»، «ریشه در اعماق»، «نشانه‌های صبح» و «معمای مسیح» در حوزه دفاع مقدس و رمان‌های «محمد»، «سال‌های بنفش» و «شب ناسور» را نوشته است. «قدیس» نیز یکی از آثار پرفروش اوست.
منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس