کد خبر 1247045
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

به گزارش مشرق کانال تلگرامی منهاج تی وی نوشت: اعتراف سردبیر و تهیه کننده اینترنشنال سعودی؛ هر کجا بیشتر پول بدهد می روم؛ حتی به دشمن ایران هم باید خدمات بدهم و منافع ایران برایم اهمیتی ندارد!

 فرداد فرحزاد، تهیه کننده اینترنشنال در ادعایی خنده دار در حالی ادعای مستقل بودن می کند که در برنامه های گذشته خود اعتراف به دولتی بودن منابع شبکه های ماهواره ای کرده و صراحتا گفته بود: "چیزی به اسم نهار مجانی وجود ندارد!"

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    29 0
    مجری خود فروخته این شبکه سعودی ضد ایرانی چقدر راحت مزدوری و خودفروشی خودش رو توجیه کرد !!! خاک عالم بر سر مخاطبین بی خرد و نادان این تلویزیون های ایرانستیز ...
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    11 0
    پول می گیرم وطن می فروشم. هر می بیشتر پول بده برای اون کار می کنم. خاک تو سر اونایی که اینا رو می بینن. بی غیرت ها.
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    17 0
    لفظ استاندارهای بین المللی رو خوب اومد توی شبکه سعودی . فقط بپا نهار خوردی تو سفارت سعودی ، طبق استاندارد بین المللی ، قیمه قیمه ات نکنن .
  • DE ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    7 0
    خدا تورو بکشه با این دکتر دکتر کردنت ! یعنی میخوای هرایرانی دستت رسید بکشی نه! فکر میکردیم فقط این معتاد پول نژاد سلول هاش بوی دلار بشنو غش و ضعف میکنه ! اخه خرجان! خبرنگار و دکتر رو مگه میشه با هم مقایسه کرد؟ چه بیشعوری این تهیه کننده است! هالو ! با این حرفها ،فرداست که ماموران مخفی بن سلمان بیان ببرنت باهات خورشت قیمه پلو درست کنن! خودت رو اماده کن!
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    14 0
    طبق نظریه سرمایه داری "هر پدیده ای کالا است، و هر کالایی قیمتی دارد و قابل خرید و فروش". فرداد فرحزاد اعتراف میکند، که ارزشش از انسانیت تا حد یک کالا پائین آمده که قابل خریدن است و هر کسی پول بیشتر بدهد، او هم می فروشد
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    12 0
    بنده از این فرد تشکر میکنم که حقیقت را گفت توضیح ایشان که گفت مانند یک دکتر در جنگ برایش فرق نمیکند سرباز زخمی خودی را معالجه کند یا سرباز زخمی دشمن این مثالی بسیار زیبا و درست است پس از ایشان می خواهم در خبرپراکنی جانب حقیقت را بگیرند و انچه خبر حقیقت است بیان نمایند و اخبار دروغ و حقه و کلک پخش ننمایند همین کار را بکنند انگار روزنامه کیهان است و دارند روزنامه کیهان را پخش می کنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس