کد خبر 1247423
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
نحوه خدمات بانکی در تعطیلات تهران/ ساتنا و پایا فعال هستند

در راستای تسهیل مبادلات مالی مشتریان، سامانه های پرداخت بین بانکی نظیر ساتنا و پایا به جز روز جمعه مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۰، فعال بوده و مشتریان میتوانند ازبانکداری الکترونیک استفاده کنند.

به گزارش مشرق، همزمان با اعلام تعطیلی بانکهای استان تهران و البرز از فردا تا یکشنبه هفته آینده، بانک مرکزی اعلام کرد:  بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه شعب بانکهای دولتی و خصوصی در استان‌های تهران و البرز از روز سه شنبه مورخ ۲۹ تیر ۱۴۰۰ تا پایان روز یکشنبه مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۰ تعطیل است.

بر این اساس با عنایت به فعالیت سایر شعب بانک ها در استان های دیگر و در راستای تسهیل مبادلات مالی مشتریان، سامانه های پرداخت بین بانکی نظیر ساتنا و پایا به جز روز جمعه مورخ ۱ مرداد ۱۴۰۰، فعال بوده و مشتریان محترم می‌توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک اقدام به انجام تراکنش های غیر حضوری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    3 0
    برگی دیگر از دولت بدون تدبیر و امید:بانکها از29تیر تا 3 مرداد تعطیل شدند. آخرماه موعد پرداخت جقوق کارکنان و بازنشستگان است و قاعدتا آنها نیز سرماه اجاره خانه و بدهی های خود را بایدبپردازند و دولت ادارات و بانکها را تعطیل کرده است تا گروه دیگری را به اعتراض وادار کند
    • شاکی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      با این تدبیر و مدیریت به قول رئیس . علی برکت ا....
    • مظلوم IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      نتیجه ذهن معیوب و منفعل و فشل مدیریت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس