کد خبر 1247458
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی وسرخپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد آن با ۰.۳۸ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۱ هزار و ۳۱۰ ریال معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات  پالایش ۰.۳۸ درصد عقب‌نشینی کرد. در پایان معاملات امروز نماد شبریز بدلیل برگزاری مجمع متوقف شد، نماد شتران، شپنا نیز از روز گذشته متوقف می‌باشد و نماد شبندر نیز حدود ۱ ماه است که متوقف می‌باشد.  نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افرایش ۱.۸۹ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۲۸ تیر ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۳۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۳۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۵۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۲۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۲۸ تیر +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس