حریری

سعد الحریری که به تازگی از تشکیل دولت جدید لبنان استعفا کرده، در توییتی بدون نام بردن از طرفی خاص نوشت، اگر لجاجت عده‌ای نبود می‌توانست جلوی بحران فعلی را بگیرد.

به گزارش مشرق، «سعد الحریری» که در اول آبانماه سال گذشته (۱۳۹۹) مأمور به تشکیل کابینه جدید لبنان شده بود، پس از ۹ ماه در ۲۴ تیرماه (پنجشنبه گذشته) انصراف خود را از تشکیل دولت اعلام کرد تا لبنان در اوضاع نابسان کنونی، بار دیگر وارد گردونه سردرگمی شود.

وی امروز (دوشنبه) در توییتی به مناسبت تبریک عید قربان نوشت، عید مبارک قربان فرا رسیده در حالی که لبنان و ملتش با این بحران‌ها روبرو هستند «اگر لجاجت و خودخواهی عده‌ای نبود، می‌توانستیم جلوی این فروپاشی وحشتناک را بگیریم».

الحریری در نطق استعفای خود در هفته گذشته اعلام کرد: «پس از اینکه میشل عون (رئیس‌جمهور) به من گفت که نمی‌تواند [بر سر تشکیل کابینه] توافق کند، انصراف خود را اعلام کردم». به نظر می‌رسد که کنایه وی در توییت امروز نیز به جریان آزادی ملی (التیار الوطنی الحر) وابسته به رئیس‌جمهور لبنان باشد.

ریاست جمهوری لبنان هم در واکنش به ادعاهای الحریری هفته گذشته بیانیه‌ای منتشر و تأکید کرد: «الحریری برای بررسی هیچ گونه تغییری [در لیست کابینه] آمادگی نداشت».

توییت کنایه‌آمیز سعد الحریری به بهانه تبریک عید قربان

توییت کنایه‌آمیز سعد الحریری به بهانه تبریک عید قربان

از سوی دیگر، سعد الحریری امروز دیدارهایی با سفیر استرالیا «ربکا گریندلی» و سفیر قطر «محمد حسن جابر الجابر» داشت و درباره آخرین تحولات لبنان با آنها رایزنی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 0
    به لجاجت و خودخواهی خودش تیکه میندازه؟
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    7 0
    اقای سعد حریری. ، خودت خوب میدانی. که مایل به حکومت اربابات هستی و اخر قربانی لجبازی خودت میشی
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 0
    لجاجت عده ای؟! لجاجت و عده ( قلیلی) چقدر برای ما ایرانیها آشناست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس