کد خبر 1247620
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
تردد در جاده چالوس و اتوبان تهران-شمال ممنوع شد - کراپ‌شده

بنا به اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی ۶ روزه تهران و کرج و ممنوعیت تردد بین استانی اتوباان تهران-شمال و جاده چالوس مسدود شد.

به گزارش مشرق، جاده چالوس از دقایقی پیش مسدود شد و مجوزهای تردد فرمانداری نیز اعتباری برای خروج از البرز ندارند.

در همین راستا اتوبان تهران-شمال نیز مسدود شده است و اجازه تردد به خودروها داده نمی‌شود؛ این اقدام در پی اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی تهران و کرج و منع تردد بین استانی صورت گرفته است.

گفتنی است بنا بر اعلام راهداری استان البرز در حال حاضر ترافیک از کرج تا کیلومتر ۲۵ آزادراه کرج-تهران، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا عوارض قدیم آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا پایتخت روان است.

این گزارش می‌افزاید؛ ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم آزادراه، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین صورت است؛ ترافیک از هزارچشم تا کندوان در جاده کرج-چالوس، روان و از بیلقان تا آدران نیز به همین صورت گزارش شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    5 0
    اگر مسدوده پس این همه پلاک تهران و مشهد و بجنورد تو شمال چیکار میکنند؟
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 0
    عاقا برگردین بیاین از اتوبان قزوین رشت بریم شمال
  • ناشناس IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    3 0
    چرا باید ممنوع باشه سفر رفتن حق مردم .اگه خیلی برای مردم ناراحتین که مریض نشن زودتر واکسناسیون کنید همه دنیا واکسن شدن الا ما پس بیخودی به بهانه کرونا دست نکنید جیب مردم و جریمه کردن و ممنوعیت های تردد
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 1
    خوب نرید مسافرت واجب که نیست تعطیل کردند که بمونید تو خونه نکه مثل این شمال ندیده ها تا یه روز تعطیل میشه حمله میکنید به جاده که برید شمال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس