کد خبر 1247942
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
ریزش قیمت بیت کوین در بازار جهانی/ 100 میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای مجازی به باد رفت

طی ساعات گذشته قیمت بیت کوین به یکباره ۶ درصد سقوط کرد.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین به یکباره ۶ درصد ریخت و حتی کانال ۳۰ هزار دلاری را از دست داد. هم اکنون هر بیت کوین ۲۹ هزار و ۶۸۷ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفته پیش همین موقع حدود ۱۱ درصد پایین تر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۵۵۶ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته هم ۷۷۹ هزار بیت کوین به ارزش ۲۳ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است. تعداد بیت کوین‌های جهان هم هم‌اکنون ۱۸ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۵۰۶ عدد است.

اتریوم ۲ درصد بیشتر از بیت کوین ریخت، و با حدود ۸ درصد کاهش در حال حاضر ۱۷۴۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین هم ۱۲.۵ درصد سقوط کرد و ۲۶۱ دلار دست به دست می‌شود. کاردانو ۱۰.۵ درصد و ریپل هم حدود ۹ درصد سقوط قیمت داشتند و ۱.۰۵ دلار و ۵۲ سنت در حال خرید و فروش هستند. یکی از قربانیان امروز هم دوج کوین بود که ۸.۳ درصد ریخت و هم اکنون ۱۶ سنت خرید و فروش می‌شود. 

در ۲۴ ساعت گذشته ۷.۲۶ درصد معادل حدود ۱۰۰ میلیارد دلار از ارزش بازار ارزهای مجازی به باد رفتند و هم‌اکنون به رقم ۱.۱۹۳ میلیارد دلار رسیده است.

در این بازار همچنین ۵۶ میلیارد دلار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم در آستانه رسیدن به ۱۱ هزار نوع قرار داشته و فقط ۳۵ پله دیگر فاصله دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    الان بهترین زمان خرید است .
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      لطفا خبر قدیمی نزار الان بیت کوین ۳۲هزار گذشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس