برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ مجیدی همچنان به «اینها»نمی‌بازد

دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان با برتری آبی پوشان به اتمام رسید تا پیروزی های فرهاد مجیدی با تیم آبی تهران ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر در حالی از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که دو تیم با تغییرات زیادی نسبت به دیدارهای گذشته خود در این دیدار مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار حساس که نتیجه آن برای هر دو تیم بسیار مهم بود، در نهایت نیز با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب تیم استقلال؛ رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور (از دقیقه ۹۰ سعید مهری)، آرمان رمضانی (از دقیقه ۴۶ ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی (از دقیقه ۴۶ سید احمد موسوی)، فرشید اسماعیلی (از دقیقه ۸۵ فرشید اسماعیلی)، آرش رضاوند (از دقیقه ۶۰ مسعود ریگی)، بابک مرادی و مهدی قایدی.

برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ مجیدی همچنان نمی‌بازد +عکس

ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان؛ فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سعید کریمی، مهران امیری، سجاد جعفری، مسلم مجدمی، محمد بلبلی از (دقیقه ۷۵ محمد مهدی محبی)، فرید بهزادی‌کریمی (از دقیقه ۸۳ عباس بوعذار)، ساسان حسینی و میرهادی میرجوان (از دقیقه ۸۳ فردین رابط).

آبی پوشان که با برتری یک گله نیمه اول را به پایان رساندند، نیمه دوم را با دو تغییر نسبت به نیمه اول آغاز کردند و موسوی به همراه مطهری جای خاقانی و رمضانی را گرفتند تا میل تهاجمی آبی پوشان در نیمه دوم بیشتر شود.

برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ مجیدی همچنان نمی‌بازد +عکس

شاگردان مجیدی در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری نسبت به نیمه اول انجام دادند و در سرتاسر ۴۵ دقیقه دوم بر میدان و توپ تسلط داشتند و در چند نوبت هم خطراتی روی دروازه تیم میهمان ایجاد کردند که هیچیک از این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد.

برد استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان/ مجیدی همچنان نمی‌بازد +عکس

تنها موقعیت خطرناک نفت مسجد سلیمان نیز با ضربه ایستگاهی که توسط عباس بوعذار به سمت دروازه استقلال زده شد ایجاد شد که این توپ با برخورد به دیرک دروازه آبی پوشان به زمین برگشت و در ادامه کار بازیکنان نفت روی مدافعان آبی پوش مرتکب خطا شدند.

تک گل این دیدار را هم سبحان خاقانی پیستون راست آبی پوشان در دقیقه ۶ به ثمر رساند تا شاگردان فکری با نتیجه‌ای خفیف شاگردان فکری را شکست داده و ۵۳ امتیازی شوند. نفت مسجد سلیمان با پذیرفتن این شکست ۲۸ امتیازی ماند تا همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول آنها را تهدید کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 18
    برد با تبانی‌‌‌، تبانی فرهاد و محمود
  • نغمه رضایی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 16
    این چه فوتبال کثیفی بود که شبی استقلال بازی کرد از اینکه استقلالی ام شرمنده ام
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      6 1
      شرمنده باش لنگی. شرمندگی بهت میاد.
  • GB ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    4 8
    خوزستان اب نداره شماها غیرت دارین که به روی خودتون نمیارین که مردم کشورتون در چه حالی هستن .. خاک عالم بر سرتون
  • ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 4
    به لطف تجمع در مقابل مجلس و اجماع تمام قدرت لابی گثیف کیسه برای فشار به لنگ تا در بازی جام حذفی ضعف نشون بدن تا کیسه برنده بشه و جام ها تقسیم انشاءالله ما هم راضی و کیسه و لنگ هم راضی سر تیم های شهرستانی گرم و سرد و جلب رضایت کیسه و لنگ هدف
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      5 1
      لنگی حقیر.
    • ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      1 5
      بسوزن کیسه کش ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس