کد خبر 1248165
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
اکبرپور: به کسی انگ کم‌کاری نمی‌زنم/ امیدوارم سوت‌هایی که داور زد درست باشد

سرمربی ماشین سازی با عذرخواهی از فوتبال دوستان آذربایجان شرقی و هواداران تیمش، گفت کمک‌داورهای مسابقه با وجود دیدن صحنه‌های مختلف هیچ کمکی به داور نکردند.

به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور بعد از شکست پرگل تیمش در خانه مقابل پرسپولیس اظهار کرد: از مردم خوب و فوتبال دوست آذربایجان به خصوص هواداران ماشین سازی عذرخواهی می کنم.

او در واکنش به اینکه شکست تیمش مربوط به حواشی اخیر و اخراج بازیکن تیمش بود یا بی انگیزگی این تیم به علت سقوط به لیگ دسته یک، گفت: مسائل زیادی است که الان وقت مناسبی برای گفتن این موضوعات نیست. طبیعتا ما با تیمی بازی داشتیم که یکی از بهترین تیم های کشور و لیگ برتر است. بازی کردن مقابل این تیم برای تیمی مانند ماشین سازی که بازیکنانش جوان و کم تجربه هستند، سخت است. با این همه، ما از ابتدای بازی شاهد بودید که موقعیت گل داشتیم و در نیمه اول سه بار دروازه پرسپولیس را تهدید کردیم. اگر در ابتدای بازی گل می زدیم، شرایط تغییر می کرد. اگر در فوتبال گل نزنیم، گل می خوریم. روی یک اشتباه گل خوردیم. درباره اخراج بازیکن ما واقعیت این است که بازیکن پرسپولیس جوری خود را جلوی بازیکن ما پرت کرد که داور احساس کرد بازیکن ما خطا کرده است. البته دقیقا نمی دانم و باید مجدد صحنه را ببینم. کارت زرد دوم را هم در شرایطی بازیکن ما گرفت که داور این صحنه را ندیده بود.

اکبرپور گفت: خودتان می دانید در شرایطی که هستیم، ۱۰ نفره شدن کار ما را سخت می کند. ما جابجایی هایی انجام دادیم که گل نخوردیم و در صورت امکان گل بزنیم. ما حدودا ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم. خودتان می دانید که ما از نظر بازیکن هم کمبودهایی داریم. دست ما واقعا خالی بود. نمی خواهم بهانه بیاورم. فوتبال همین است ولی امروز روز بد فوتبال را دیدیم. اگر در ابتدای بازی گل می زدیم، شرایط فرق می کرد. من به کسی انگ کم کاری نمی زنم و به داور هم کاری ندارم ولی ان شاء الله کارت هایی که داده شد و سوت هایی که زده شد، درست باشد. تصمیماتی گرفته شد که داور اصلا ندید. کمک داور خطاها را می دید اما داور را کمک نمی کرد. این مسائل گذشته و ما هم نتیجه بدی گرفتیم. از فوتبال دوستان تبریز به خصوص هواداران تیم عذرخواهی می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 1
    اقای اکبر پور شما در دل ما جا داری این داور همام داوری است که سه امتیاز استقلال گرفت یاشسین اذر بایجان
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    وقتی می بازی مردانه بباز و قبول کن باخت رو. نه اینکه صدر جدول بودین و قهرمانی را از دست دادین. از چند هفته پیش سقوط شما حتمی شده. دیگه دبه در آوردن نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس