کد خبر 1248176
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵
الهامی: از وجود فغانی لذت بردم/ به احترام بازیکنانم خبردار می‌ایستم

سرمربی تیم فوتبال نساجی از عملکرد داور دیدار تیمش با ذوب‌آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنم. خوشحالم در شب عید به این عزیزان عیدی دادیم. روزی که آمدم با هم عهد و پیمانی بستیم تا همه تا آخر راه با هم برویم. امیدوارم این عیدی را که برایشان در حد قهرمانی بود، بپذیرند. دست تک‌تک بازیکنانم را می‌بوسم. نشان دادند که چه تیم بزرگی هستند. همه باید به احترام این‌ها بایستند. در نیم فصل دوم و در ۱۰ بازی ۲۲ امتیاز گرفتند. باید به احترام بازیکنان خبردار بایستم. این کار خیلی سختی است. فکر می‌کنم که در نیم‌فصل دوم فقط پرسپولیس و سپاهان بیشتر از ما امتیاز گرفتند. از آقای حدادیان که یک مدیر بی‌آلایش و بامعرفت است تشکر می‌کنم. 

او ادامه داد: به تیم خوب ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم. جایگاه ذوب‌آهن نباید این باشد. فوتبالی که این تیم بازی می‌کند نشات گرفته از یک فوتبال کلاسیک و با اصالت است. ذوب‌آهن تیمی است که نایب قهرمان آسیا شد و چندین بار قهرمان جام حذفی شده است. این تیم با پشتوانه مالی و مدیریتی خوب نباید به اینجا برسد. این چیزها در فوتبال همیشه بوده و هست. غم‌هایش بیشتر از شادی‌هایش است، مثل زندگی. از صمیم قلبم می‌گویم خیلی دوست دارم ذوب‌آهن در لیگ بماند چون حیف است. به مجتبی حسینی خسته نباشید می‌گویم. دور برگشت کار واقعا سخت است. در نیم فصل اول بعضی‌ها کم‌لطفی کردند تا این تیم به اینجا برسد. حسینی از مربیان کاربلد، با دانش و جوان آینده‌دار فوتبال ماست. امروز هم در نیمه دوم خیلی به ما فشار آوردند. به این تیم خسته نباشید می‌گوم و امیدوارم موفق باشند. 

الهامی درباره داوری هم گفت: به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم. دست آقای افشاریان درد نکند که یک داور توانمند برای این بازی انتخاب کرد. از وجودش لذت بردم. فغانی نشان داد که برند اول جهان است. این برای ما افتخار است که فغانی و گروهش بازی ما را قضاوت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    خبررررررررررررررررداررررراوه اوه بنظر بیشتر بخاطر نان مفت فوتبال باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس