کد خبر 1248237
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
واژگونی اتوبوس در محور هراز با ۳ فوتی

واژگونی اتوبوس مسیر تهران - گرگان در جاده هزار منجر به مصدومیت ۳۳ نفر و مرگ ۳ نفر شد.

به گزارش مشرق، فرماندار شهرستان آمل صبح امروز چهارشنبه درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۳:۵۳ بامداد امروز در ۵۰ کیلومتری شهرستان آمل اتفاق افتاد.

ببینید:

فیلم/ واژگونی مرگبار اتوبوس در محور هراز

علیرضا شریعت تعداد سرنشینان این اتوبوس را ۴۴ نفر عنوان کرد و افزود: این اتوبوس در مسیر تهران به گرگان در حال حرکت بود که در منطقه پنجاب محور هراز شهرستان آمل دچار حادثه شد.

وی شمار مصدومان این حادثه را ۳۳ نفر اعلام کرد و گفت: هشت مصدوم حادثه به صورت سرپایی مداوا و بقیه مصدومان به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند. متاسفانه در این حادثه سه مسافر از هموطنان نیز جان خود را از دست دادند.

فرماندار آمل درباره علت این واژگونی اتوبوس گفت: هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که علت حادثه خواب آلودگی راننده بوده است.

جاده هراز یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مازندران است که روزانه به طور میانگین ۸۰ هزار دستگاه خودرو در این محور تردد دارند. این جاده یکی از سه محور مواصلاتی استان به پایتخت کشور است که حدود ۱۸۰ کیلومتر طول داشته و از این میزان ۱۰۷ کیلومتر در محدوده مازندران قرار دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    2 0
    وقتی بلیط اتوبوس‌ها رو در شرایط کرونایی گرون کردند بهانه‌شون این بود که بناست با《هفتاد درصد ظرفیت》 مسافرگیری کنند. الان چطوری ۴۴ نفر رو سوار کردند (با بلیط گرون شده‌ی کرونایی)
  • AU ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    خدا رحمتشون کنه. خبرنگار ایرنا و ایسنا نبودن کسی غمشونو نمیخوره.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    واقعا نمیفهمن چقدر بد و زشته که جان ۲۰ نفر دست راننده باشه و راننده حواس پرت و خواب آلود بشه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس