کد خبر 1248774
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
اشتباه عجیب فدراسیون شنای لهستان: شش ورزشکار اشتباهی به توکیو سفر کردند!

شش ورزشکار لهستانی که به اشتباه راهی توکیو شدند، به این کشور بازگشتند.

به گزارش مشرق، فدراسیون شنای لهستان (PZP) 23 ورزشکار را در پرواز به ژاپن قرار داد، در حالی که قرار بود فقط 17 نفر را انتخاب و اعزام کنند!

آلیشیا تچورز مجبور شد سومین دوره حضور در بازی‌های المپیک را کنار بگذارد و  ماتئوس چووانیس، الکساندرا پولانسکا، یان هولوب، بارتوز پیسچزورویویچ و دومنیکا کوساکوفسا هم پنج ورزشکار دیگری هستند که به لهستان بازگشتند.

این گروه در حوادث مختلفی در آستانه پرواز به توکیو درگیر شده بود و کاملاً از آنچه قرار بود در آینده رخ لدهد بی اطلاع بود. پاول اسلومینسکی، مدیر PZP، گفت: "من می‌خواهم در این وضعیت تأسف، ناراحتی و رنج فراوان را ابراز کنم."

تچورز"بی کفایتی" فدراسیون شنای لهستان را مورد انتقاد قرارداد در حالی که بیانیه‌ای که توسط تیم امضا شد "غفلت" خوانده و ادعا می‌کند کسانی که در توکیو باقی مانده‌اند "در روحیه وحشتناکی به سر می‌برند".

در این بیانیه"بررسی اینکه چه کسی مقصر است، چه کسی قوانین را مطالعه نکرده، چه کسی ایمیل‌های ارسال شده توسط فدراسیون جهانی شنا (FINA) قبل از بازی‌ها را درک نکرده و همچنین کلیه ارتباطات با سازمان‌های بین المللی" وجود دارد.

در ادامه بیانیه تاکید شده "انگشت اشاره به سمت متهم اوضاع را برطرف نخواهد کرد، زیرا کل PZP مقصر این اتفاق "شرم آور" برای شنای لهستان است". تچورز پرسروصداترین ورزشکاری است که در این اتفاق عجیب حضور داشته است.

او در صفحه رسمی فیس بوکش نوشت:"امروز به دلیل این استکبارستیزی و کمبود متخصص، ما در مقابل کل جهان بازنده‌های بی لیاقتی هستیم."

چووانیس نوشت: "من عمیقا شوکه شده‌ام، این وضعیت پوچی است که هرگز نباید اتفاق می‌افتاد. در واقع، من امیدوارم که سرانجام از این کابوس بیدار شوم! در یک کلام، من بسیار ناراحت هستم و متاسفم که به دلیل افراد بی کفایت از PZP، من در لهستان هستم و نه ژاپن.من هرگز تسلیم نخواهم شد و قول می‌دهم که من را در پاریس خواهید دید!"

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس