.

دولت روحانی در افزایش شکاف طبقاتی در کشور، عملکرد ضعیف‌تری از دولت رفسنجانی داشته است.

سرویس اقتصاد مشرق - بر اساس گزارش مرکز آمار، شاخص‌های توزیع درآمد در دولت روحانی به بدترین وضعیت خود رسیده و فقرا فقیرتر و مرفهان پولدارتر شدند.

شاخص ضریب جینی در دولت روحانی به شدت افزایش یافته است. ضریب جینی از شاخص‌های مهم اندازه‌گیری نابرابری توزیع درآمد می‌باشد. اندازه این شاخص بین صفر (معرف جامعه‌ای با برابری کامل توزیع درآمد) و یک (نمایانگر عدم برابری توزیع درآمد در جامعه) تغییر می‌کند.

بر اساس گزارش مرکز آمار شاخص ضریب جینی که در پایان دولت احمدی‌نژاد به ۳۶۶/۰ واحد کاهش یافته بود هم‌اکنون به ۴۰۱/۰ واحد افزایش یافته است. بدین ترتیب در ۸ سال عملکرد دولت روحانی نابرابری توزیع درآمد به شدت زیاد شده است.

مرکز آمار: دولت روحانی بدترین دولت پس از انقلاب در افزایش فاصله طبقاتی است +نمودار

در مقایسه با دولت‌های اخیر، افزایش نابرابری توزیع درآمد در دوره هشت‌ساله روحانی، رکورد زده است. در هشت سال دولت رفسنجانی شاخص ضریب جینی ۲.۲ درصد بیشتر شد که نشانه افزایش شکاف طبقاتی در آن دوران بود.

در دوره هشت‌ساله خاتمی شاخص ضریب جینی ۱.۳ درصد کمتر شد که نشانه بهبود اندک وضعیت توزیع درآمد در کشور بود.

اما موفق‌ترین دولت در کاهش شکاف طبقاتی، دولت احمدی‌نژاد بود که توانست شاخص ضریب جینی را ۱۳.۷ درصد کاهش دهد که به معنای کاهش نابرابری توزیع درآمد بین پولدارها و فقرا است.

مرکز آمار: دولت روحانی بدترین دولت پس از انقلاب در افزایش فاصله طبقاتی است +نمودار

متاسفانه در دولت روحانی با شدیدترین افزایش شکاف طبقاتی مواجه شدیم و تمام کاشته‌های دولت احمدی‌نژاد بر باد رفت و شاخص ضریب جینی ۹.۵ درصد بیشتر شد.

مرکز آمار: دولت روحانی بدترین دولت پس از انقلاب در افزایش فاصله طبقاتی است +نمودار

کارنامه ضعیف روحانی در زمینه توزیع عادلانه درآمد، ناشی از نگاه وی به غرب برای رفع مشکلات اقتصادی بود که هیچ ثمری برای ملت ایران نداشت.

مرکز آمار: دولت روحانی بدترین دولت پس از انقلاب در افزایش فاصله طبقاتی است +نمودار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 37
  • DE ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    21 0
    علی برکت اله
    • شاکی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      16 0
      انشاا... تک تک ادمای توی این تصویر رو برای سوال و جواب و باز خواست کردن برای عملکرد این هشت ساله سیاه شون رو احضار کنن .
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      3 29
      روزی میاد که با چراغ نفتی دنبال روحانی بگردین. مچکریم روحانی
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      5 0
      گلچین سخنان رهبری در رابطه با اهمیت ورزش جسم انسان بدون ورزش، ضعيف و لاغر و بى‌قدرت خواهد بود. هرکسى باشيد، هرچه بنيه‌ى قوى و نيرومند داشته باشيد، اگر ورزش نکرديد و خورديد و خوابيديد، بدن ضعيف مى‌ماند؛ شکى در اين نيست. همچنانى که اگر ورزش نکنيد، بدن شما آن رشد لازم را نمى‌کند، زيباييهايى هم دارد که ورزش آنها را آشکار خواهد کرد؛ بدون ورزش نمى‌شود. روح شما هم عيناً همين‌طور است. بدون ورزش، بدون تمرين و رياضت، ممکن نيست شما قوى بشويد. به گزارش بولتن نیوز به نقل از شریان نیوز؛ امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه زیادی به اشکال گوناگون با آن سرو کار دارند. برخی از مردم، ورزشکار حرفه ای اند و گروهی از مردم صرفا به خاطر سلامتی جسم و تن ورزش می کنند. پیامبر اعظم(ص) فرمود: «پروردگارت بر تو حقی دارد، و بدنت بر تو حقی دارد، و خانواده ات بر تو حقی دارد.»[1] توجه بسیار رسول گرامی اسلام(ص) به سلامت جسم است که حق بدن را در کنار حق خداوند بیان می کند. زمانی انسان می تواند حق پروردگار و خانواده اش را به بهترین صورت ادا کند که از بدنی سالم و نیرومند برخوردار باشد. ازاین روست که پیامبر مکرم اسلام(ص) می فرماید: «شخص با ایمان قوی و نیرومند، از شخص با ایمان ضعیف، بهتر و دوست داشتنی تر است.»[2] ورزش، کمک بسیاری به سلامت جسم و روان می کند. افرادی که با روش صحیح ورزش می کنند، سالم ترند و عمرشان از دیگرانی که تحرک ندارند بیشتر است. گروهی طرفدار و علاقه مند به ورزش و دیدن برنامه ها، مسابقات و نمایش های ورزشی بوده، وعده ای نیز از راه ورزش امور زندگی خویش را می گذرانند و از همین روی اهمیت ورزش و سخنان راهگشا را از نگاه مقام معظم رهبری به صورت گلچین شده را در زیر می توانید مطالعه ک - تأثير عامل معنوي، در کسب موفقيتها، بسيار زياد است و در امر ورزش نيز نبايد خود را از اين عامل مهم محروم کنيم. جمهوري اسلامي، 25/6/74 - ما، در ورزش يک راه طولاني در پيش داريم و ورزش چه در بعد همگاني و چه در بعد قهرماني بايد مورد توجه قرار بگيرد. جمهوري اسلامي، 15/11/67) - همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي بگيرند و آن را براي سلامتي خود يک ضرورت و کار لازم به حساب بياورند. زيرا جامعه ورزشکار، جامعه اي پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به اين طراوت و نش
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      17 0
      ان‌شاءالله نیست و نابود بشید تیم روحانی،که اشک مردم رو در آوردید
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 0
      سلام . بر تمامی و همه ی و تمامی عزیزانم از کسانی که این پیام بهشان میرسه و مخاطبین عزیزم و مادرم و پدرم . بابت همه چی ممنون و ببخشید .... انشاءالله سعیمان بر اینه که دیگر تکرار نشود اشتباههای من بنده ..... البته اگر ناحق بوده . سلام .
    • محترم IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      10 0
      علی برکت اله مرکز آمار: دولت روحانی بدترین دولت پس از انقلاب در افزایش فاصله طبقاتی است...اما بهترین دولت برای خوش خدمتی به آمریکا و انگلیس بود و هست و خواهد بود!!!!!!!!!!!!
    • سوخته IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 0
      از دم لایق اعدام هستند بجز چند نفر . این افراد بجرم خیانت از جمله دزدی و دوتابعیتی و جاسوس و کذاب و بی سواد و تقلب در مدرک و و و و و باید بدون محاکمه اعدام گردند انشاالله به امید آن روز
  • US ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    20 1
    دولت بنفش و برجام جون جون جون در حالی اگر خدا بخواد داره میذاره جا و میره که بجای اقتصاد یک ناکازاکی و هیروشیما تحویل دولت آقای رییسی میده . با وجود اینکه معیشت مردم و اقتصاد کشور رو بطور کامل منهدم و داغون کردن اما همینکه دارن برای ابد میرن جای شادمانی و سرور داره
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    21 1
    همین عکس آخری گویای اینه که منفعت دولت تباه روحانی برای چه کسانی بوده
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    19 2
    ورق های ننگنامه برجام = کاغذ توآلت
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    16 1
    بیشرفترین .رییس جمهور.منافق.عمر.عثمان.تمام صفت بدترین ادمها رایکجادارد
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    18 0
    فقط محاکمه ی این به اصطلاح انسانها دل مردم را خنک می کند.
  • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    16 0
    خداوند همه شان را لعنت کند. خیانت روحانی مملکت را نابود کرد. خداوند اگر از یزید وشمر وعمرسعد وعبیدالله بن زیاد بگذره، از این جماعت ملعون اصلاح طلب نخواهد گذشت. اللهم العنهم جمیعاوعذبهم عذابا الیما بحق محمدوآل محمد
  • مسلم IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    22 0
    چرا تموم نمیشه دیگه این دولت شده مثه اخرای سربازی..... برو دیگه
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    24 0
    خدا لعنتت کنه بیشرف حروم لقمه
  • عباس بابايي IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    16 0
    لعنت خدا بر روحاني خائن ملعون ودولت فاسد وفاسقش كه مردم بدبخت كرد ارزش پول و ابهت واقتدار ابران رو خدشه دار كرد و با دشمنان ميرخندد و شاد و بيخال است اين منافق واز بني صد بدتر است در لباس روحانيت و با عوام فريبي ضربه ها وخيانت هايش را مي كند لعنت خدا بر روحاني و اون كسانيكه به اين پست فطرت رأي دادندو پست رياست جمهوري را اشغال كردند.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    18 1
    این دولت و چهره های ضد نظام و مردم منفورترین دولت بوده است علی لعنت،،
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    16 0
    عیسی کلانتری بالاتر از همه ایستاده تا بتونه تو تا لنگش را باز نگه داره.آخه آقا عیسی تو مصاحبه ای گفته بود مشکل اساسی دارم.
  • امیرو IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    13 0
    خداوند نسل اصلاحطلبهارو براندازد
  • وطنم IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    مطمئن هستید این آمار درسته؟ 4 دهک پایین درآمدشون فقط یارانه و سهام عدالت و مستمری سازمان بهزیستی و از این جور چیزهاست که تغییر انچنانی بعد از 7 برابری دلار نکرده. اخه چطور ضریب جینی اینطوریه؟ لابد این هم از اون آمارهای ساختگی دولته؟ به نظر من اون 9.5 نیست، 95 درست تره!
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    12 1
    همین هایی که دارن تو پیج منوتو بی بی سی اینترنشنال کامنت می نویسند از طرفداران همین روحانی بودن حالا چوبشو دارن می خورن جالبه حالا میگن جمهوری اسلامی باید نابود بشه خخخخخ خو ابله ها به آدم درست رای میدادین تا این فساد و گند به بار نمی اومد
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    18 0
    خاک تو سرتون که 2 بار این خرفت رییس کردین
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 4
    البته ضریب جینی در دوره آقای احمدی‌نژاد فقط در بین کارمندان کاهش یافت به صورتی که بین شخصی کم سواد با سابقه کار پایین و شخصی که مدرک تحصیلی بالا و سابقه کار بالایی داشت تقریبا دریافتی حقوقشان شبیه هم شد!!! وگرنه فاصله درآمدی یک کارمند و یا کارگر با کسی که کار آزاد داشت بشدت بیشتر از قبل شد!!!
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    10 0
    حیف کبریتی که خرج کل هیکل دولت بشه، تظاهرات سلیم یادتون نره
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    13 4
    بهترین دولت پس از انقلاب دولت دکتر احمدی نژاده، که دولتهای دیگه قابل قیاس باهاش نیستن
    • وطنم IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      13 3
      حقیقته دیگه نمیشه کتمان کرد ولی دوره دوم خراب کرد … با اختلاف خراب کرد. دوستان برید توی آپارات مستند احمدی نژاد رو ببینید تا بدونید جریان از چه قراره. نظر من که کاملا برگشت
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      5 3
      احمدی‌نژاد ۴ سال دوم بخاطر فرقه انحرافی لگد زد زیر تقریباً همه دستاوردهای خوب دولت اولش
    • GB ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      1 11
      دست آورد چیه !!!! با نفت ۱۳۵ دلاری هر کسی می تواند دستاورد داشته باشه
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      6 0
      فروش نفت در دولت احمدی نژاد و روحانی یکی بوده دروغ کنید، در ضمن فروش نفت در دولت احمدی نژاد خرج عمران و آبادانی شد که ضریب جینی به چه شکله، مال روحانی معلوم نیست به کجاها سیر کرد
    • به ۲۰:۳۱ - SE ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      3 0
      از ملا نصرالدین پرسیدند خورشید بهتر است یا ماه؟ گفت خورشید چه هنری می کند که روز روشن بیرون می آید که وجودش نفعی ندارد؟! مهم ماه است که شبهای تاریک را روشن می کند. حکایت شما هم همین است. قیمت بالای نفت مدیون سیاستهای تهاجمی احمدی نژاد بود و یس.
    • وطنم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      1 0
      یه جور میگید دوران احمدی‌نژاد نفت 137 دلار بود انگار این دولت از لحاظ بودجه توی فقر و فلاکت بوده. توی دوره سازندگی چی؟ دوره خاتمی رو چی میگید؟ مهم اینه از این بودجه چطوری استفاده کنید ... گونی سیب زمینی از این بودجه دولت 11 بهتر استفاده میکرد تا به این مفت خورها. نتیجه دولت 9 ام رو برید المپیک لندن رو ببینید. بسکتبالی که هیچ کس نمیشناختش ببینید. والیبالی که هیچکی پیگیرش نبوده رو ببینید. صنعت ماهواره ای رو ببینید. صنعت هسته ای رو ببینید. نتایج دولت 11 و 12 رو هم میبینیم. 750 سکه پاداش برای برجام. خاک توی اون کله پوکتون.
  • هموطن جمهوری اسلامی ایران IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    سلام علیکم ، کاری که نیروهای متخاصم ، جاسوسی و دشمن مانند MI6 ,سیا ، موساد و .... توان انجامش را با کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران در این هشت سال دولت تدبیر و امید نداشتند ، دولت شیخ حسن روحانی رییس جمهور محترم ، محمود خان واعظی ، جهانگیرخان اسحاقی ، محمد اسلامی ، برادر عباد(دکترعلی)ربیعی و شرکاء در این مدت تخریب و ویرانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بار آورند. انشاءالله در این دنیا و آن دنیا می بایست ، پاسخگو باشند.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    10 0
    عکس آخر بیانگوی همه چیز هست. یک ایرانی و مسلمان، هیچوقت جلو انگلیس و فرانسه اونطور نمیخنده. کم طی صده های گذشته از انگلیس و فرانسه ضربه دیدیم؟ آدم عاقل میدونه اوها همچنان بدنبال کسب سود و ضرر ما هستند.
  • DE ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 1
    دست شاه حسین را از بی لیاقتی از پشت بست
  • مجتبی از زنجان IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 5
    نیاز کشور ایجاد تقسیمات جدید کشوری بود نکردید نکردید خدا از شما نگذاره هر چند تقسیمات کشورها فرق می کنه آدم عاقل می داند تغییرات لازم است
    • پوریا IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      1 2
      پیشنهادات مردم برای دولتمردان ارزشی نداره چرا جسارت ندارید چرا دنیا پرست هستید چرا کشور رو درست نمی کنید
    • پوریا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 2
      تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران قابل تغییر نیست اگر تغییر کند قیام عمومی می شود ایران سوریه لیبی یمن می شود باید تغییرات تقسیمات کشوری با مدیریت و اقتدار و قبول هزینه ها تغییر کنه تغییرات از چه لحاظ بهترین افزایش استان ها و نبود پسوند نژادی روی استان ها مثل تقسیمات دنیا
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      3 3
      ۲۱:۲۶ این تفکر شماست تغییرات کلی صورت خواهد گرفت هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
    • نصر IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 1
      خر داغ نمی کنیم که تقسیمات کشوری در جهان متفاوته آره این تقسیمات کشوری مملکت رو بدبخت می کنه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    بذارین بره . فقط ب-------------------------------------------------------------------------------رو
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 3
    من از اول انقلاب تا کنون هیچ دولتی را خوب ندیدم
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    یکی اینجا جواب بده این جای مهر در پیشانی چکونه ایجاد میشود و نشانه چیست
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      3 0
      با مهر داغ و برای ریا
  • ناشناس IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    نیت آقای روحانی را من نمیدانم و شاید خیر هم بوده. من تا بحال به قدم نحس و بد قدم بودن اعتقاد نداشتم . ولی این روحانی نحس ترین و بدقدم ترین آدمی بوده که من توی عمرم دیدم . بلایی نبوده که بر سر مردم ایران در این 8 سال نیاید . حتی آمدن ترامپ هم بنظر من از نحسی قدم این آدم بوده . اینقدر آدم نحس !!! خدا آخرش را بخیر بگذراند .
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    و منفورترین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمدایوب IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    امید مردم این است با محاکمه روحانی ودارودسته اش مرحمی بر دلهای زخم خورده ازاین جماعت بی شرف ودزد وپررو
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    تاریخ بهترین قاضی است
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    لعنت بر این خائنین اصلاحاتی همتون بازخواست خواهید شد و تقاص پس می دهید ملعون ها
  • مهدی. DE ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    از اول شورای نگهبان نباید روحانی را تایید می کرد اما. ملت انقلابی ایران باید برای همیشه با جماعت غرب ده وفاسد خدا حافظی می کرد
  • میثم IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 0
    تمام نمی شه تا شرشان از سر کشور کنده شود. واقعاٌ خسته شدیم اینقدر دروغ و فریب از این جماعت غرب گرا دیدیم و شنیدیم. اان شاالله بروند آنجا که نادر رفت.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    خدا کند فقط بروند برای همیشه بلکه این تفکر اشرافی برای همیشه از تاریخ انقلاب محوشوند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    فقط اعدام
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    لعنت بر تک تکتون اصلاحاتی های فاسد دزد وطن فروش هر چی نفوذ و رخنه دشمن هست دست اصلاحاتی جماعت در ان دخیل است برای مجازاتتون لحظه شماری میکنیم
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    5 0
    شما جوانید ، میدان مبارزه ی شما هم میدان جنگ نرم است. امروزه خوشبختانه جنگ نظامی نداریم ، اگر یک وقتی جنگ نظامی هم پیش بیاید. باز پیشقراول هایش جوان هایند. امروز جنگ نرم مطرح است. نه امروز، سی سال است مطرح است. در جنگ نرم ، آن چیزی که باید مورد توجه باشد، این است : در جنگ نرم و جنگ روانی – که جنگ روانی یکی از بخش های جنگ نرم است- هدف دشمن این است که محاسبات طرف مقابل را عوض کند. در جنگ نرم ، هدف آن چیزی است که در دل شماست، در ذهن شماست، در مغز شماست: یعنی اراده ی شما . دشمن می خواهد اراده شما را عوض کند. ☫ مقــام معظــم رهبـــری ☫
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    فرزندان شهدا بدانند که پدران آنان موجب شدند که اسلام، در چشم شیطانها و طاغوتهای عالم، ابهت پیدا کند. * اساسا جهاد واقعی و شهادت در راه خدا، جز با مقدمه ای از اخلاصها و توجه ها و جز با حرکت به سمت “انقطاع الی الله” حاصل نمی شود. * اگر مجاهدت فداکارانه جوانان این مرز و بوم که به این شهادتها منتهی شده است نمی بود، همه روزهای این ملت، در زیر چتر سیاه ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران، به شبهای تار بدل می گشت. * فداکاری شهیدان و گذشت خانواده ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرهای تیره و تار آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود. * این جنگ نرم ، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید… * شرط اصلی فعالیت درست شما در این جبهه ی جنگ نرم ، یکی اش نگاه خوشبینانه وامیدوارانه است. * خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است. * در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست. * امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن است. * عدالت با من بمیرم تو بمیری درست نمی شود.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    فدائیان امام خامنه ای اگر دست خدا در دست خامنه اي نيست ، پس چرا اين همه "ماهواره" حريف اين "ماه پاره" نميشوند؟ پیامک و شعر با موضوع امام خامنه ای (حفظه الله) ما منتظر صبح شب یلدائیم آماده برای فرج فردائیم فردا که عزیز فاطمه می آید با "خامنه ای"به کربلا می آییم ... ************************* گفتند كه عاشقی و ديوانه ‌نه‌ای در باب خيال و خم ابروی كه ‌ای گفتند بگو ؛ به قصد قربت گفتم سيد علي الحسيني الخامنه‌اي ************************* در كشور عشق مقتدا خامنه ايست فرماندهي كل قوا خامنه ايست ديروز اگر عزيز مصر يوسف بود امروز عزيز دل ما خامنه ايست *********************** هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم جان می دهیم اما جانان نمی فروشیم دشمن اگر ببخشد کاخ سفید خود را یک تار موی رهبر بر آن نمی فروشیم ********************** غلبه بر فتنه ی خوارج : ای قلم از قدرتی غالب بگو از علی بن ابی طالب بگو از علی مرد سیاست مرد دین از علی تنها ترین مرد زمین بیعت ما دوستان عین ولاست زاده ی زهرا علی روح خداست عده ای از همرهان جاهل شدند در حمایت از علی کاهل شدند خاک شهر کوفه بر سرهایتان پس چه شد ایمان و باورهایتان پشت بر مولا زهرا کرده اید هیچ و شرم از این شهیدان کرده اید حرفی از اعماق ایمان می زنم با لب و حلق شهیدان میزنم سامری ها با قلم بت ساختند فتنه در دامان دین انداختند مکر داخل کفر خارج را ببین رونق کار خوارج را ببین دین فروشان قلعه در باور زدند یک به یک پشت قلم اردو زدند با اساس دین تسامح می کنند پای ارزش ها تساهل می کنند هدیه بر رقاصه ها واجب نبود قدر عالم کمتر از مطرب نبود تا که گردد فتنه و آشوب کم جبهه ای ها باز باهم هم قسم نائب مهدی ولی داریم و بس شیعیان سید علی داریم و بس ************************** شعری در باب خطبه های نماز جمعه ی آقا : ديشب اين طبع، بي‌قرار شما خواست عرض ارادتي بكند دست كم از دل شكسته‌تان واژه‌هايم عيادتي بكند چشم بد دور، عمرتان بسيار كس نبيند ملالتان آقا! ما نمرديم خون دل بخوري تخت باشد خيالتان آقا! چيست روباه در مصاف شير؟! چه نيازي به امر يا گفته؟! تو فقط ابرويي به هم آور مي‌شود خواب دشمن آشفته هست خاموشي‌ات پر از فرياد در تو آرامشي است طوفاني «الذي انزل السكينه» تو را كرده سرشار از فراواني واژه‌ها از لبت
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      3 0
      ای جانم فدای سید علی. ممنون . بسیار زیبا
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 1
    درسته روحانی بعد از ۸ سال بلایی که سر کشور ، مردم و نظام آورده و موجب دلخوری مقام معظم رهبری گردیده ، بره بشینه تو مجمع تشخیص مصلحت نظام؟!!!!
  • احمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 1
    یکی برای من نوشته بود یکی از مصادیق تقوا این است این عکس را ببینی و توهین شدید نکنی!!
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    8 0
    دولت اوباش واراذل
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    4 4
    این که روحانی محاکمه بشه یه چیز نشدنی و رؤیاییه.مطمئن باشید بعداز تحویل ریاست جمهوری به همون زندگی عادی خودش ادامه می ده.نه تنها ایشون بلکه همه اطرافیانش.پس الکی حرص نزنید. در مورد احمدی نژاد هم البته با عرض پوزش از مخاطبین یه جمله کافیه «سگ زرد برادر شغال» تا حالا هرچی انتخاب کردیم شد این وضع موجود واقعاً هروقت از انتخابتون سیر شدید با ته دل بگید«اللهم عجل لولیک فرج» خدا فقط می خواد به شما بفهمونه دیدید شما در انتخاب حق از باطل ضعیف هستید پس قدر حجتش را بهتر بدونید
  • US ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    2 3
    کم کم دیگه باید روحانی روحانی را از ادبیاتتان در سایت بردارید از عمر دولت روحانی چند شب و روزی باقی نمانده صد روز اول هم پیشکش تا می تونید دولت قبلی را لعن و نفرین کنید که : اگر آن دولت نبود این می کردیم و آن - در تمام دولتهای جهان صد روز اول را می زارن برای جبران حال ببینیم بعد صد روز چکار می کنید این گوی و این میدون و این سه قوه مال شما
  • محمدجواد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    10 0
    تف به روشون بیاد. خدا ازشون نگذره
  • علی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 2
    سلام دل خوش نکنید هیچ محاکمه ای در کار نخواهد بود البته مجلس و برخی شخصیت های برای دلخوش کنی محاکمه دولت را مطرح می کنند
  • محسن طاهری IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    لعنت خدا بر پور و مادر همه تون ...خدا ازتون نگذره ...انشاءالله هر چه زودتر همه شما را در دادگاه عدل مظام اسلامی ببینیم ....امیدوارم به درگاه خدا جهنم الهی جتیگاهتان باشد ..
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 5
    کارشو خوب انجام داد
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      1 0
      در بخاک سیاه نشوندن مردم حق با توئه . انصافا درجه یک کارشو انجام داد
  • مجید IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    7 0
    مزخرفترین دولت. خدا ازشون نگذره
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    5 0
    فاصله بین کارمندان را هم چند برابر کرو
  • بنده‌ی خدا IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    4 0
    قدر خدمات احمدی‌نژاد در این مملکت دانسته نشد خدا هم روحانی را تقدیم‌شان کرد
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    4 0
    علاوه بر فجایع اقتصادی و ایجاد اختلاف طبقاتی و بی مهری به اقشار ضعیف جامعه دولت روحانی با بیشترین حضور پر رنگ عناصر امنیتی بیشترین بحران های امنیتی و اغتشاشات اجتماعی را ایجاد کرده است .
  • ت IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    2 0
    زیان وارده از طرف دولت بر مردم بر عهده کیست؟
  • مهدی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    لعنت به لیبرالبیسم
  • کارمند ساده IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    به مرکز آمار ؛ از کرامات شیخ ما چه عجب دست باز کرد و گفت یک وجب؛ شیره را خورد و گفت چه شیرین است ؛ و یا نوش دارو بعد از مرگ سهراب ....
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    1 0
    8 سال دزدید - 8 سال چاپید - 8 سال خودش و جد و ابادش مملکت را غارت کردند و گفت : علی برکت الله . لعنت خدا و اولیا و انبیائش تا ابدیت بر این دولت و خاندانشان .
  • US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    خوب یا بد روحانی ده روز دیگه نیست.حالا بما بگید واقعا از صبح روز یازدهم همه چیز درست میشه؟؟صد البته که نه چون اساس و چیدمان قدرت و مدیریت تو ایران اشتباهه و وضع کماکان خراب خواهد ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس