خروج بی قید و شرط آمریکا از عراق ترند اول توییتر عراقی‌ها شد

هشتگ « #مفاوضات_الضحک_علی_الذقون » به معنای «مذاکرات ریشخند» نیز در ترندهای برتر چند ساعت اخیر توییتر عراقی ها جای گرفت.

به گزارش مشرق، همزمان با اعتراض گروه های عراقی به خارج شدن قطار گفت‌وگوهای راهبردی عراق و آمریکا از ریل و به حاشیه رانده شدن بحث خروج آمریکایی ها از عراق، کاربران عراقی شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر با تاکید بر مصوبه پارلمان این کشور برای خروج نیروهای آمریکایی هشتگی با عنوان « #انسحاب_المحتل_بلا_شروط » به معنای «خروج بی قید و شرط اشغالگر» را داغ و تبدیل به ترند اول عراق کردند.

همچنین هشتگ « #مفاوضات_الضحک_علی_الذقون » به معنای «مذاکرات ریشخند» نیز در ترندهای برتر چند ساعت اخیر توییتر عراقی ها جای گرفت.

این هشتگ ها زمانی با دهها هزار توییت تبدیل به ترند شد که زمزمه هایی از انعطاف مذاکره کنندگان عراقی در مقابل آمریکایی ها به گوش رسید و سپس فواد حسین وزیر خارجه عراق که یکی از اهداف سفرش به واشنگتن مذاکره درباره خروج نیروهای اشغالگر بود در دیدار با همتای آمریکایی خود آنتونی بلینکن گفت که نیروهای امنیتی عراق هنوز به حضور آمریکایی ها در خاک خود نیاز دارند؛ سخنی که واکنش شدید گروه های مقاومت عراقی درباره توجیه حضور آمریکایی ها و دستکم گرفتن توان برتر نیروهای عراقی در مبارزه با داعش را برانگیخته است.

هزاران کاربر عراقی، مصوبه مجلس عراق را فصل الخطاب اخراج اشغالگران از خاک کشورشان دانستند و بسیاری دیگر تاکید کردند که گروه های مقاومت و سلاح آنان ثابت کرده است که می تواند عراق را از لوث داعش پاکسازی کند بنابراین نیازی به حضور آمریکایی ها نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    اشغالگران عراق ( آمریکایی ها ) با توییت کردن در فضای مجازی از عراق خارج نخواهند شد ، اشغالگران عراق را باید با نبرد مسلحانه و مقاومت جانانه بیرون کرد باید هزینه اشغالگری آمریکا در عراق را بالا ببرند !
  • وطنم IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    3 0
    به قول رهبر انقلاب، این احمق‌ها ... داعش رو درست کردند تا بیان اینجا، حالا که داعش داره ته میکشه، دوست ندارند برن خونه شون. البته ناگفته نماند ولتان نمیکنیم. اول صهیونیست ها (با ساعتی 3000 موشک نقطه زن دقیق یعنی برای هر صهیونیست یک موشک بالستیک) دوم حسینیه کاخ سفید بدون شلیک حتی یک گلوله. منتظر باشید ...
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    باشید تا امریکایی ها مفتی از عراق برن تا میلیارد ها دلار از شما ندزدن نمی رن
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 0
      آره والله اگر با توییت زدن اشغالگران غربی و آمریکایی عراق رو ترک می‌کردند و دست از اشغال عراق بر می‌داشتند که خیلی خوب بود !!! ولی در دنیای واقعی برای بیرون راندن اشغالگران از کشورشون باید دست به اسلحه بشوند جنگ و نبرد کنند هیچ کدام از نظامیان غربی نباید در عراق امنیت داشته باشند هزینه اشغالگری آمریکا رو باید بالا ببرند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس