کد خبر 1250588
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
انهدام

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از انهدام هسته مرکزی یک گروه تروریستی ـ تکفیری با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس اطلاعات ناجا در استان فارس خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی اظهار داشت: پس از شناسایی هسته مرکزی این گروهک تروریستی ـ تکفیری ۱۱ نفر از عوامل فعال آن در استان فارس و سایر عوامل این گروهک در ۶ استان شرقی و غربی کشور نیز شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ ۲۵ نفر نیز در این استان‌ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک با هدف اعلام موجودیت و ایجاد رعب و وحشت اقدام به انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی کرده بودند گفت: از این گروهک‌ها مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات کشف شده و با تلاش‌های انجام شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس اطلاعات استان سرشاخه‌های این گروهک‌ها در خارج از کشور نیز شناسایی و این شبکه به صورت کلی مورد ضربه قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد: این گروهک قصد اجرای عملیات تروریستی همزمان در چندین استان کشور را داشتند که با هوشیاری ضابطین قضایی این عملیات‌ها که با همکاری اطلاعاتی و مالی دو سرویس اطلاعاتی کشورهای اروپایی و منطقه‌ای طراحی شده بود خنثی شد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: پرونده این گروهک تروریستی تکفیری هم اکنون در شعبه بازپرسی ویژه جرائم علیه امنیت دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال تکمیل تحقیقات است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 0
    توووو رو خدا زندانی نکنید، حیف مالیاتی که از جیب ما شهروندان ایرانی میره که حروم این حرومیهای آدم کش بشه. مستقیم اعدام کنید. اصلا مثل عربستان سعودی با شمشیر سرشون رو قطع کنید.
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      سلام پس تخلیه اطلاعاتی و عدالت چی؟
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    3 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس