کد خبر 1250862
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
چمران نمایه

منتخب شورای ششم در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد انتخاب شهردار از بدنه شهرداری و یا خارج از بدنه چیست،‌گفت: نظر صفر یا ۱۰۰درصدی در این زمینه نداریم.

به گزارش مشرق، مهدی چمران منتخب شورای ششم، درباره سرانجام انتخاب شهردار برای پایتخت اظهار داشت: تعدادی از ۱۱ گزینه نهایی انتخاب شهردار برنامه‌هایشان را به منتخبین شورا ارائه دادند و سایر افراد نیز به زودی این اقدام را انجام خواهند داد و ما پس از آن بررسی و مطالعات لازم را انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

چمران: در انتخاب شهردار اختلافی بین منتخبین شورا وجود ندارد

وی افزود: منتخبین شورای ششم هفته آینده با مصاحبه حضوری با گزینه‌هایی که برنامه ارائه دهند صحبت خواهند کرد و پس از آن انتخاب شهردار به بررسی‌هایی نهایی خواهد رسید.

چمران بیان داشت: افرادی هستند که تجربه کاری خوبی دارند و اگر شهرداری را بشناسند می‌توانند برای تهران اقدامات خوبی انجام دهند بنابر این اگر تجربه مدیریتی و کاری داشته باشند خوب است حالا اگر با این تجربه‌ها شهردار از داخل بدنه شهرداری هم باشد که چه بهتر.

وی تصریح کرد: البته این موضوع منطقی و درست نیست که بگوییم حتما شهردار از بدنه شهرداری باشد.

منتخب شورای ششم درباره جلسه روز گذشته منتخبین شورای ششم با دو معاون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: این جلسه طبق روال دائمی و هفتگی برگزار شد که معاون فنی عمرانی گزارشاتی در مورد اجرای پروژه‌ها برای منتخبین ارائه داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس